Gå til innhold

nå er jeg LEI..

Anbefalte innlegg

Skrevet

så nå skal jeg blande 4ss kanel sammen med 1dl melk så imorgen skal ungen komme ut :)

1dl melk

4ss kanel

Piskes godt sammen og drikkes på styrten. Kanelen som blir liggende igjen spiser du med teskje.

Vet ikke om dette egentlig funker, men både jeg, min beste venninne og seks av hennes venninner fødte innen et døgn etter at vi prøvde dette.

SPENNEDE Å SE OM DET VIRKELIG FYNKER :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det funker! *krysser fingrene*

Men må egentlig også si at dere som virkelig tørr å hive inn på melk og kanel er tøffe.. Klarer ikke engang tanken på det. Men så er jeg helt anti-kanel. Foruten i kanelboller da ^^

Skrevet

Er det en spesiell tid d der skal virke eller? Bare hvis du går på overtid eller tidligere?

Skrevet

Dette skal jeg gå ned å prøve nå før jeg henter "storebror" i barnehagen! Er skikkelig lei, er 4 dager på overtid idag. Krysser fingrene for at dette skal funke!!!!

Takk for tipset, og lykke til!!!

Skrevet

høres helt forferdelig ut, men kanskje jeg skal gi det et forsøk. i dag skal jeg vertfall vaske vindu, spise potetball til middag og ha sex. Kanskje jeg skal toppe det hele med melk og kanel...hmmm...

Skrevet

oppdatering fra meg..

etter å ha drukket halve glasset så kom dessverre alt opp igjen :(

tar isje ett til forsøk for jeg vet jeg kommer til å spy igjen, det smakte j*****..

men får håpe dere klare å svelge d å føde fort etterpå :)

hilsen

HI

Skrevet

"nå er jeg LEI.." er overskriften... og nå er JEG faen meg LEI av å høre på alt pratet om å prøve ditt og datt for å få ungen ut.. DEN KOMMER NÅR DEN KOMMER!!! Faen ass...

Skrevet

Heisann!

Er det anonym som er ute med nebbet sitt igjen?

At du gidder - ho,ho,ho!

Åh fysj for en nebbete fugl........

God ettermiddag ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...