Gå til innhold

Hvordan var dere "der nede" etter fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er nå blitt en mnd gammel. Han ble tatt med vakuum og jeg ble derfor klippet en del. Stingene/arrene ser nå ok ut, har ikke hatt noe vondt de siste to ukene.

MEN; jeg føler at jeg er så vid der nede!! Når jeg ser etter med et speil kan jeg se laangt inn... Selve åpningen er liksom blitt mye større. Beklager detaljer :)

Jeg føler imidlertid at bekkenbunnen er sterk, gjør knipeøvelser hver dag, klarer fint å holde i ti sekunder ti ganger, samt flere raske knip etter hverandre. Har heller ingen problemer med å holde på urinen/knipe av strålen.

Er dette noe som vil gå seg til, dvs strammes mer og mer opp etterhvert, eller må jeg kanskje gjøre andre/flere øvelser? Noen som har født for litt lengre siden enn meg med erfaringer?

Nå er det jo bare 4 uker siden fødselen, mulig jeg har litt for store forventninger til hvor raskt ting skal normalisere seg....

Håper noen vet mer enn meg om dette, mtp hva som er normalt og hva en kan forvente seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke svar, men føler akkurat det samme som deg. det ser rart ut der nede, Fnisfnis. tror det kommer seg etter en stund. husker ikke hvordan det så ut første gang jeg fødte

Skrevet

Jeg hadde akkurat samme her, men det er blitt helt som før nå, det er snart et år siden jeg fødte. Så jeg tror du vil komme tilbake til 'normalen' igjen etter hvert:):)

Skrevet

det er 4 uker siden eg og fødte. blei og klippet en del. ser bedre og bedre ut.. men aner ikke hvilken øvelser du kan gjøre.. lurer litt selv. så hjelper å dytter litt eg..

Skrevet

hei, jeg måtte også ta tulla med vakuum, trengte ikke å bli klippet da.. Måtte sy 12 sting, men alle var overflatiske, tok ca bare 5 min å sy =)

tulla er nå 7,5 månd gammel og vil si at jeg er mitt gode gamle selv der nede... noe forandret er det nok, men ikke noe jeg eller samboer legger merke til for å si det slik...

Skrevet

Dytter denne litt - noen flere?

Skrevet

Hei, det er nå 3 måneder siden jeg fødte, og jeg ble og klippet og sydd. synes også jeg er vid og kan se rett inn ja.......ser helt rart ut, ikke som før nei.

jeg skal til gynekoogen min snart så får jeg høre, men tror det er normalt å se sånn ut en stund. men litt ekkelt når det er så "åpent" kremt

Skrevet

ble klippet og sydd...har ikke turt å se etter...hehe :) Men alt har kjentes helt greit ut fra dag en. ikke vært plaget med at det har gjort vondt eller noe slikt. Skal på 6 ukers kontroll til uka, så får høre med legen min da:)

Skrevet

jeg syns d ser ut som et minefelt der nede,føler meg ikke vell i d hele tatt.stort og vidt.ubehageli.d er 7 uker siden jeg fødte.. håper d årner seg,gjorde d etter 1 mann iallefall, å da ble jeg sydd mye mere...

Skrevet

Dersom det ordnet seg sist gang, får vi satse på at det gjør det denne gangen også! :) Men det er ikke noe gøy å føle seg åpen som en låvedør. Er veldig spent på hvordan det blir å ha sex.... Har planer om å "prøvekjøre" om ikke så altfor lenge! Ser for meg at hverken jeg eller sambo kommer til å kjenne en dritt....

Uansett så får vi bare kniiiipe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...