Gå til innhold

*sukk* flere som er litt deprimerte til tider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så stygg og fæl for tiden:(

Er ikke vant til å veie så mye som jeg gjør nå, ha en mage og ikke ha plass i klærne mine....har ikke kjøpt så mye "mammaklær" fordi jeg inbiller meg at det er bortkasta penger....

Merker at selvtilliten min er HELT nede...og hjelper ikke når sambo er i gruppe med bare jenter på skolen i år..*sukk* Uvant å bry seg så mye om det, men siden jeg ikke føler meg komfortabel så blir jeg faktisk litt sjalu..fordi så klart er alle jentene super tynne og pene i mine øyne:P

Sorry, et lite hjertesukk fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok helt normal som føler det sånn. Det er store forandringer, både fysisk og psykisk man skal gjennom, og ikke alle omstiller seg like lett.

Jeg er nok også litt mer var på meg selv og utseendet mitt om dagen, selv om jeg ikke har problemer med dette. Nå har jeg en mann som har sett meg høygravid flere ganger tidligere, og som er veldig flink til å si positive ting om dette. Så det hjelper jo. Kanskje du skulle fiske litt hos sambo, fortell ham at du føler deg ukomfortabel, ta ham med på shopping av mammatøy, jeg garanterer at han kommer til å fortelle at du ser flott ut!

Skrevet

huff stakkar... :( vet akkurat hvordan du har det. men husk: det er deg sambo er sammen med ikke disse super tynne damene. han liker deg nok akkurat slik som du er, uansett hvor mye du legger på deg.

det kan ta tid å venne seg til magen, noe jeg faktisk ikke har gjort selv enda. i morgen har jeg bursdag og da har jeg kjempe lyst til å ta meg en fest å feire, men slik blir det bra ikke*sukk*.

finn på noe koslig sammen med din sambo,(middag/kino/lei film) og vis ham at han er alt for deg. da gjør nok han det samme for deg:)

Ønsker deg lykke til!! og håper du snart finner det litt kosligere å være gravid;)

Skrevet

han gjør det....men jeg tror ikke på han:P

Når jeg ikke føler meg vel, så kan jeg ikke tro at han synes det heller...

Skrevet

Vi har vært på kino på bursdagen min, og han er jo så søt, koser på magen min og sier at jeg er sååå vakker!!

Men som du også skriver: bursdag kunne jeg heller ikke feire sikkelig...ekke no gøy å feste med masse fulle folk...

Skrevet

Men han mener det sikkert...

Kanskje du skal ta deg den ultimate selvdigger-opplevelsen, en runde spa??? Jeg fikk det i gave av mannen da jeg var gravid sist, og jeg kom ut som verdens deiligste, vakreste, slankeste dama du kan tenke deg (i 7 mnd..., hehe). Og tenke på hva som gjør at du føler deg vel og gjøre det?? En liten stund i badekaret med digge oljer, eller bare et fotbad i en bøtte med nye såper osv kan gjøre underverker...

Gjør noe du gjorde før. Ikke tenk at du er gravid hele tiden, men tenk litt på bare deg også... Du slutter jo ikke å være deg selv om du er gravid. Og man kommer inn i mye sexy undertøy selv med mage!

Håper du føler deg bedre etterhvert, lykke til og klem fra meg

Skrevet

Jeg har det motsatt. Har ingen klær som passer, gidder ikke sminke meg og ser generelt ut som en dass, men har aldri vært mindre sjalu.

Jeg slet ENORMT med sjalusi før. Nå bryr jeg meg nada om alle de hotte studinene han omgås.

Kanskje ikke helt bra å gi SÅ faen heller men...... :(

Skrevet

vi sliter alle med vårt ja....*sukk*

Jeg prøver å ikke gi faen, men så sitter jeg lissom bare hjemme med bekkenløsning..kommer meg så vidt ut av senga om morran.

herregud som jeg sutrer...det værst er at han gjør alt bare riktig...fikk spa dag av han til bursdag! Han sa at jeg bare måtte velge ALT jeg ville og kose meg...men siden vi har samlet økonomi så kvier jeg meg litt....jeg er den som "kontrollerer" pengene og får vondt av å bruke 1000kr på noe "tull" som f.eks spa...

Skrevet

Spa er ikke tull, det er balsam for kropp og sjel til en sliten og frustrert gravid kvinne!!! Spa i vei!!!

Skrevet

Gud som jeg kjenner meg igjen!

I blandt er det bare helt håpløst og jeg har bare lyst å bure meg inne og grine... Jeg har lagt på meg ganske mange kilo og føler meg absolutt ikke vel med meg selv. Føler meg skikkelig usexy og ekkel. Kan ikke skjønne åssen samboeren min virkelig kan sitte der og si at jeg er pen og sexy deilig og alt det der. Selvtillitten er på bunn, ja! Han og gjør alt riktig. Gir meg komplimenter hele tiden og er bare søt. Men jeg greier ikke å tro på han Han er da nødt å lyve...

Føler også at jeg ikke gidder/orker å gjøre masse ting for å føle meg bedre, for jeg tror ikke det vil komme til å hjelpe. Bruke masse penger for å føle meg bedre en bitteliten stund...

Nei nå sutrer jeg fælt. Men det er tøft og skikkelig kjipt.

Min eneste glede om dagen er å sende stygge hat-blikk til tynne, brune, pene jenter på gata... he he

Skrevet

Jeg har det akkurat slik selv. Sitter for det meste hjemme for jeg føler meg stor og finner ikke noen klær jeg trives i. Vil ikke at noen skal se meg som jeg er nå. At jeg er mye trøtt og sliten sliter også på, føler at jeg er en fange i en annen kropp. Prøver og tenke positivt, men med hormonene som raser kommer tårene ofte strømmende. Men har jo fine dager også da, så lenge jeg slipper å møte så mange mennesker:)

Skrevet

hehe sender nok noen misunnelige blikk til tynne pene brune jenter jeg og gitt:P Prøver å ikke bitche mot de da;)

Føler meg ikke særlig lekker nei, når jeg skal snu meg i senga høres jeg ut som en strandahval som grynter(sliter med bekkenet og siden jeg føler meg tyngre sliter jeg med å snu meg:P) så hvordan sambo kan si at jeg er vakker og pen og at han synes at jeg er sexy...JADDAAAA

jaja...vi kan jaffal slanke oss igjen når tiden er inne:P Men det er ganske frustrerende å gå opp 10 kg på 6 mnd. UTEN å være skyld i det selv en gang:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...