mamsen & guttaboys Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Har ikke helt gått opp for meg hva som egentlig skjer i kroppen min, før nå! I går kjente jeg det første tegnet på liv, helt snedig, kan ikke forklare hvordan, men det var ikke tvil om at noen sa hei! Å i dag har jeg vært til jordmora, og hørte hjerteslaga klart og tydelig. er 15+3 i dag. så nå går jeg bare å smiler og er ganske happy:) Neste på tapeten er ul den 13 sept, så da er det vel bare og vente, åååååååå som jeg gleder meg:)
mamsen & guttaboys Skrevet 22. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. august 2007 litt ivrige og travle fingre som fyker over tastaturet....... liten feil skriving i overskrifta så jeg...hehehe........ bynt = BEGYNT!!! hihi.....
mamsen & guttaboys Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2007 å ja gjett da!!!!!! hehe...
*1+1=2 små* Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 det er så herlig å kjenne de sparke:) hver gang jeg føler meg ræææva, så minner lille nurket meg om hvorfor jeg går gjennom dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå