Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..var på kontroll idag og da hadde blodtrykket mitt økt...er i uke 37. Hun ville ha meg inn igjen neste uke for sjekk...Andre som har det samme?? hun sa noe at det kunne være begynnelsen på noe..men hva glemte jeg å spørre om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også det samme. Det kan være begynnelsen på svangerskapsforgiftning. Det du skal passe på er hvis du får synsforstyrrelser (ser stjerner), vondt i hodet bak pannebrasken og vondt helt øverst i magen, rett under puppene. Da skal du ringe føden med en gang.

Hvor høyt blodtrykk har du da?

Skrevet

jeg hadde også høyt blodtrykk når jeg var på kontroll i går...140/85-90 tror jeg det var...men hadde ingen utslag på urinprøven og hadde ikke gått opp noe i vekt,eller ødemer eller noe slikt,så da var det ikke noe spesielt å tenke på sa legen,han sa at ofte så stiger blodtrykke på slutten,da alt blir mye tyngre og slik..men han sa også at vis jeg fikk smerter under puppen eller hodepine så skulle jeg varsle ifra...men har vært i fin form så da regner jeg med at det går fint...skal tilbake neste uke uansett...

Skrevet

Når du er så langt ute i graviditeten er det uansett vanlig med sjekk hver uke. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...