Gjest Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Var hos jordmor i dag, er 13+4 på vei. Må levere ny urinprøve om et par dager fordi det var en av de tinga de testa som var +3 og som kunne indikere at en infeksjon var på vei. Noen som har hatt dette ? Jeg har ikke vondt, men blir litt bekymret. Måtte bare dele litt tanker. :-) Hørte fin hjertelyd da. Det var jo moro.
Gjest Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Dårlig med informasjon du fikk ang det stix resultatet. Har de sent prøven til bakteriologi? Har selv hatt UVI (urinveisinfeksjon) mens jeg var gravid, og behandlingen er med en eller annen type antibiotika. Men jeg ville forsikret meg om at de får sendt en prøve til bakt, så de finner ut hvilken bakterie som evt har gitt deg infeksjon. Hadde det vært meg, ville jeg funnet ut om det er den bakterien som kan skape problemer for barnet om den er aktiv under fødsel, eller en annen. Den vanligste bakterien til UVI er e-coli, den kommer opp i urinveiene oftest om miløet i slimhinnen har forandret seg litt. Graviditet øker risikoen for UVI og det gjør stringtruser også. De trusene har mye nærmere kontakt med "stumpen" og kan derfor "hjelpe" bakteriene litt nærmere urinrørsåpningen. Så nå vet du at jeg ikke bruker string i svangerskapene mine ;o) Håper du finner ut av det, og ikke vær nervøs ) Det var jammen et bonus for dere å høre hjertelyd så tidlig ) Gratulerer med den lille )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå