Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Jeg begynner på studiet i neste uke og er veldig spent... Først og fremst på all praksisen og hvordan det vil gå med oss økonomisk når jeg ikke kan jobbe ved siden av... Er det noen her som gikk studiet og samtidig hadde en deltidsjobb ved siden av? Jeg tenker på helger og noen kvelder og slikt.. Har også lyst å prøve å få et barn på disse to årene, er skikkelig babysyk! Men her også er det økonomien som setter begrensningene.. Mannen min tjener ca. 300 000 i året, verken mye eller lite med andre ord. Og jeg kommer jo bare til å ha studielån og kanskje noen ekstravakter. Noen som har fått barn under studiet og som overlevde? Vil gjerne starte med barneflokken før jeg blir for gammel...Og mannen min maser for han er snart 30..Også synes jeg det er en fordel å ha født før jeg blir ferdig utdanna, ikke at det er noe "must", men.. Har hørt at det er et skikkelig tøft studie. Noen som kan si noe om arbeidsmengden? Jeg har egentlig alltid vært flink til å studere og tror ting fester seg ganske lett, men er skikkelig engstelig for at jeg skal stryke likevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå