På vei igjen? Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Vet dette ikke er siden til å komme med slike spørsmål egentlig, men siden jeg har et barn fra før så prøver jeg. Jeg er alvorlig deprimert og går faktisk med selvmordstanker og gjennomføring av dem. Jeg vet det er folk som er glad i meg men klarer liksom ikke å finne noe spesiell glede av noen ting. Samboeren min sier i forhold til mine psykiske plager at jeg bør ikke bli innlagt igjen fordi jeg har en familie å tenke på...er ikke det litt feil hvis en føler seg syk?
Gjest Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Hei! Må virkelig få si at jeg synes samboern din tar feil. Jeg synes at du, i hensyn til din familie, skal legge deg inn igjen! Den du behöver å tenke på nå er deg selv og det å bli frisk igjen og på den måten gir du jo familien din og barnet ditt det beste de kan få; en frisk og opplagt mamma/sambo som har noe å gi!!!!!!!!!!! Synes du har sunne og friske tanker som faktisk vil ta hjelp i en periode som er töff och vanskelig! Lykke til og klem fra
På vei igjen? Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Tusen takk, skal bestille en øh-time i morgen hos fastlegen min om jeg ikke drar på legevakten i kveld...mener det samme som deg, men er redd han vil true med å gå fra meg, han har nemlig ingen innsikt i hvordan det er å være psykisk syk.
Gjest Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Jeg er enig med gullungen, jeg synes du skal bestille time og legge deg inn, du kan også få legen eller spl der du er innlagt til å snakke med samboeren din, ikke om deg men generellt hva det vil si å være psykisk syk.
Venter på 3_de spire Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Få hjelp du og bli frisk igjen for deres beste. Sikker ikke enkelt for han å forstå hva du går i gjennom, så det kan være greit å få en fagperson til å forklare han hvordan det er og hvordan han best skal hjelpe deg gjennom dette. Lykke til!!!!
Sussa jan 2016<3 Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Enig med de andre jentene her inne, e det ikkje bedre at du har det bra, har du det bra får alle det mye bedre.... kan ikkje tenke meg korsen det skulle vært å føde med kraftig deprisjon, og selvmordstanker... Nei få hjelp så fort som mulig... at du har det så fælt kan jo ikkje være det beste for den lille i magen din heller,synes mannen(samboeren) din e egoistisk som ikkje vil deg det beste,,,, går han fra deg på grunn av at du vil ha hjelp, ja så trur eg ikkje du har hatt det største tapet vennen.... Lykke til..Sender deg noen kjempe gode klemmer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå