Gå til innhold

Noen i Oslo- omegn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kunne tenke seg å ha et party.

Dette er takkegaven denne mnd:

http://www.tupperware.dk/Norway/today/31.html

Evt. tjent penger selv på tupperware. Det er gratis og man kan få masse produkter i tillegg gratis til å hjelpe en på vei.

Bare å si i fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke en smule salg i tråden nei, og hvorfor tror du jeg drar hjem folk fra nettet ha ha. Ehhh...nei takk!

Skrevet

men det er jo markedsføring av nevnte produkt, + oppmuntring til salg?

Skrevet

jeg har meldt ifra til moderator. Dette vil sannsynligvis medføre utestengelse.

Skrevet

legger du ut linken på ris og ros, ragnna??

Skrevet

Er ikke denne sletta enda??? Herregud, nå har dem ferie igjen!!

Skrevet

NEI,NEI,NEI,NEI,NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEIN EINEINEINEINEINEINEINEI, IKKE INTERESSERT, PLASRIKKEN PÅ REMA ER MER ENN BRA NOK OG KAN BYTTES UT MANGE GANGER FØR EN ER OPP I PRISEN AV TUPPERWARE, KUNNE LIKE SÅ GODT HA TØRKA SÆ I RÆVVA ME HUNDRELAPPENE, D ER DUMT DET!

Skrevet

Til FruBlåm;

det er godt vi har forumpolitiet her!!!!!!!

Herregud, er det mulig å være så snerpete regelrytter... UFF

Og til Schmoopy;

sender deg en PM :-) Trenger noen, jeg!

Skrevet

Schmoopy,

kan du sende meg en PM. Siden du ikke har profil, får jeg ikke sendt noe til deg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...