Schmoopy Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Som kunne tenke seg å ha et party. Dette er takkegaven denne mnd: http://www.tupperware.dk/Norway/today/31.html Evt. tjent penger selv på tupperware. Det er gratis og man kan få masse produkter i tillegg gratis til å hjelpe en på vei. Bare å si i fra
Gjest Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Ikke en smule salg i tråden nei, og hvorfor tror du jeg drar hjem folk fra nettet ha ha. Ehhh...nei takk!
ragna Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 men det er jo markedsføring av nevnte produkt, + oppmuntring til salg?
rødblåoggrønn Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 jeg har meldt ifra til moderator. Dette vil sannsynligvis medføre utestengelse.
rødblåoggrønn Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 legger du ut linken på ris og ros, ragnna??
rødblåoggrønn Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Er ikke denne sletta enda??? Herregud, nå har dem ferie igjen!!
RundLurt? Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 NEI,NEI,NEI,NEI,NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEINEIN EINEINEINEINEINEINEINEI, IKKE INTERESSERT, PLASRIKKEN PÅ REMA ER MER ENN BRA NOK OG KAN BYTTES UT MANGE GANGER FØR EN ER OPP I PRISEN AV TUPPERWARE, KUNNE LIKE SÅ GODT HA TØRKA SÆ I RÆVVA ME HUNDRELAPPENE, D ER DUMT DET!
Frus Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 Til FruBlåm; det er godt vi har forumpolitiet her!!!!!!! Herregud, er det mulig å være så snerpete regelrytter... UFF Og til Schmoopy; sender deg en PM :-) Trenger noen, jeg!
Frus Skrevet 23. august 2007 #12 Skrevet 23. august 2007 Schmoopy, kan du sende meg en PM. Siden du ikke har profil, får jeg ikke sendt noe til deg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå