Little Miss Naughty Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Vi leter etter barnevakt og har fått et par napp på en annonse. Nå er jeg litt usikker på hva vi skal betale. Hvor mye til ei som er 15 år og skal vi betale mer til ei på 18? Noen som har tips?
strikkballen Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Hei, vi bruker Barnevaktformidlingen, har fått en kjempeflink dame derfra, og vi betaler slik at hun sitter igjen med 100 kr. pr time. Nå er jo hun en ganske voksen dame på 35. Til en på 15 ville jeg kanskje betalt 75 eller noe sånt? Avhengig også av om det var kveld eller dagtid. Men det viktigste synes jeg er at det er pålitelige og flinke mennesker som passer barna. Jeg ville heller betalt litt mer for en flink, noenlunde voksen person.
Little Miss Naughty Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Hei, takk for svar. Vi har ikke Barnevaktformidlingen her i nord så jeg la ut en annonse på universitetets internett markedsplass. får se hvor mange som svarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå