Gå til innhold

Hvor mye handler dere babyutstyr for???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nytt eller brukt, hvor mye bruker dere til sammen? tenker da på

- Vippestol

- bæresele

- seng med tilbehør

- vogn med tilbehør

- bilsete

- ammepute

- brystpumpe

- voksipose/ vognpose

- stellebord

- eventuelt badekar

- stelleutstyr

- klær

- eventuelt leikegrind

- helsetepper

- smokker

jeg hadde egentlig tenkt å handle alt brukt men gikk amok idag. hvor mye har dere handlet for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke begynt å handle ennå, meen mye brukte du i dag når du gikk amok da??

kjøpte du alt på lista di??

Skrevet

Har handlet for over kr 9000 så langt men har hverken vogn eller baby call og har masse andre ting igjen. Dyrt å få barn, enda jeg har vært flink til å kjøpe brukt :-)

Skrevet

Hmm, du skal lete lenge etter noen som har mere steinkontroll på familiens økonomi enn meg, men akkurat når det gjelder utstyr så har jeg ingen ide. Det forteller vell en del...:-)

Skrevet

Nå har jeg handlet alt.

Brukt:

- Ammepute

- bæresele

- vippestol

- bilsete med base

Nytt:

- Leikegrind

- brystpumpe

- 3 helsetepper

- badekar

- stellematte

- simo kombivogn med stelleveske, regntrekk og div til sportsdelen

- voksipose

- høystol med pute

- klær

- puter og dyner

- sengetøy til dette

Mangler: babycall, myggnetting , litt stelleprodukter, bleier, smokker og litt klær

Hittil brukt kr: 11500 (Huff!!!!!)

Skrevet

Jeg har kjøpt

Brukt:

simo kombivogn m/regntrekk

tummytub

stelleveske

sprinkelseng m/madrass, sengebeskytter, sengehimmel og stativ

Nytt:

acta braco logico s bilsete

nytt stoff til kurv

klær

Fått:

voksipose

sovekurv

Jeg har brukt ca 5250, men mangler stellematte (skal legge oppå vaskemaskinen, har ikke plass til stellebord) og brystpumpe. Vippestol og babygym får jeg i julegave:)

Skrevet

det glemte jeg. har seng med tilbehør og babygym på plass også.

men har uansett brukt alt for mye penger

Skrevet

Vi har kjøpt alt nytt vi da.. Synes han fortjener det (ikke det at det er noe galt med brukte ting, men jeg foretrekker nytt).

Så vi har hittils brukt over 20 000kr. Er ferdig med alle de store tingene, og har bare stelleprodukter, litt klær og ammebh'er og slikt til meg igjen. Bare små stæj. Alt som kjøpes på apoteket får jeg 25% på alikevel, så skal ikke bli for dyrt :D

Skrevet

Jeg har kjøpt alt nytt, og har brukt rundt 20 000. Tror ikke jeg mangler noe annet enn ammepute nå..., men den koster nok ikke så mye!

Skrevet

akkuratt som pinny, vi har også kjøpt alt nytt, utentatt ei lekegrinn, som jeg kjøpte brukt å ga 400,- for i stede for 900,- men foretrekker også resten nytt så med alt til barnerommet og slikt så har vi nok runnet 20 000,- vi også ,men vi beg. å spare små penger på et glass ei god stund før jeg ble gravid, så der var det ca 4000,- å hente, veldig greit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...