Gå til innhold

jeg slipper keisersnitt =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt snudde hun seg endelig fra tverrleie til hodet ned... var inne på ultralyden jeg skulle på på haukeland uansett da, og joda, hodet var nede nå. men fremdeles like lavt SF-mål. Hun var visst litt liten, men ikke noe unormalt. Morkaken fungerte som den skulle. Hun ble beregnet til ca 2500 kg nå, 37+1. I morgen er jeg fødeklar så nå kan hun bare komme når hun vil =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott da!!! Kan tenke meg at du er lettet over at du vet nå :-)

Skrevet

jepp endelig fikk jeg noe konkret å forholde meg til... altså keisersnitt er jo ikke verdens undergang men er virkelig lettet over at hun nå kan komme ut "rette veien" ! har jo gledet meg til fødselen jo =)

Skrevet

Ja det forstår jeg godt! Hadde følt meg litt snytt jeg om det hadde blitt ks. Selvsagt må man så må man men det er aldri noe jeg hadde valgt selv nei! a meg heller føde med epidural og masse lystgass og jeg er fornøyd hehe

Men hun kan ikke snu seg igjen på tverrleie nå da, eller sittre hun med hodet i bekkenet?

Skrevet

Så bra da sauen:-))) Syns tiden flyr så innmarri jeg. Er ikke lenge siden jeg leste du var gravid. Og nå er tulla her snart...

Skrevet

Jo hun kunne visst fremdeles snu seg tilbake men hodet var godt nedi bekkenet allerede. hadde gått fort der =) så han trodde ikke det kom til å skje noe der. skal tilbake på ny ultralyd om 2 uker hvis ikk jeg har født til da.

Doffine: Ja tiden går fort fremover =) nå er det virkelig din tur altså!

Skrevet

ååå du er heldig.. jeg har enten sete eller tverrleie her også.. kan han ikke snu seg nedover istedenfor opp hver gang.. ååå misunnelig.. men er jo enda lov å håpe på at han blir tjukk i hue så d faller ned he he... du er heldig :D :D

Skrevet

hehe =) ja det kan jo enda skje, jenta her snudde seg jo i natt, når jeg var 37+1 så det finnes håp =) lykke til!

Skrevet

takk takk takk... er bare 35+1 så eg får stå opp ned til veggen litt hver dag nå fremover :D hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...