Belladonna med to gutter Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Har dere opplevd å plutselig fått krøller, eller mistet astmaen som man har slitt med, fått rare allergier, eller andre ting!? Jeg har hørt om at kroppen kan forandre seg mye etter et svangerskap!! Spennende
Gjest Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Har ikke opplevd å bli kurert av astma eller få krøller. Kroppen forandret seg lite. Heller ikke denne andre gang! Har du?
Belladonna med to gutter Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Jeg har bare vært gravid i disse 19 ukene, så jeg har ikke opplevd no action enda! Vanskelig å vite hva som er pga graviditeten, eller hva som har forandret seg, hvis du skjønner! Men min tante fikk MASSE krøller, og har de enda! Jeg vil ogsåååå.....!!!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Jeg ble kvitt astmaen da jeg ble gravid, men det var nok mer fordi jeg sluttet å røyke enn at jeg var gravid
Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Håret mitt har krøllet seg. Men jeg hadde krøller som liten, da. Frisøren sa at hårteksturen kan forandre seg ganske mye både som gravid og etter fødselen. Ellers har jeg ikke merket de helt stoooore forandringene.
Gjest Lenchen Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Jeg fikk mye mørkere hår etter jeg fødte. Og så fikk jeg allergi mot marsvinet vi hadde på den tiden, men bare mens jeg var gravid. Tåler marsvin nå... Rart det der Datteren min er allergisk mot kaniner og marsvin + flere pelsdyr. Mulig at det kan være grunnen??? Jeg vet ikke jeg.
Buick Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Ein ting eg er skikkeleg misfornøgd med er at pelsen nedantil breier seg meir og meir utover for kvart svangerskap:( Før trengte eg knapt å tenke på bikinikanten, men no tyt det jo ut i vildensky om ein ikkje passar på I min fyrste graviditet fekk eg allergisk reaksjon på skyllemiddel. Hadde utslett overalt og det kleia forferdeleg! I tillegg har eg ganske dårleg immunforsvar når eg går gravid. Ofte bihuletrøbbel og slikt. Men etter fødselen har eg blitt "normal" igjen;)
Erisa* Skrevet 22. august 2007 #8 Skrevet 22. august 2007 Jeg har fått mer hår på nedre del av magen! Enten det, eller så har jeg bare begynt å legge merke til dem nå fordi jeg ser så mye på magen min Men jeg mener ganske bestemt at det er mer og lengre hår der nå enn før! Allergien er ca like ille som alltid, eller egentlig litt verre.
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Jeg har fått mer markerte krøller nå, hadde litt fall fra før. Kusina mi gikk fra slett hår til total afro under sitt første svangerskap. Eller har jeg fått så utrolig fett hår...
Kakebakesøte Skrevet 22. august 2007 #10 Skrevet 22. august 2007 Jeg har problemer med at fingrene mine blir hvite dersom det er litt kjølig eller regner eller... ja, sommer som vinter. Det heter så pent: likfingre (eller Renaultfenomen - skrives sikkert ikke sånn). Når jeg går gravid har jeg ikke problemer med det i det hele tatt. Det er SÅÅÅ deilig! Ut over det merker jeg ingenting. Kortere lunte da men det er ikke kroppslig da, som du spør om. Hehe
tudeluuu Skrevet 22. august 2007 #11 Skrevet 22. august 2007 jeg merket mest forskjell på kroppen etter fødselen, året etter liksom. Fikk både massivt kviseutbrudd, skikkelig tenåringshud, og gresspollenallergi. Kviseutbruddet er jeg så og si kvitt nå, men det tok en stund før jeg fikk bukt på det, mens gresspollen har vedvart!! Skikkelig drit når jeg aldri har vært plaget med allergier før!
~Mita~ Skrevet 22. august 2007 #12 Skrevet 22. august 2007 Der har du det! Lurte på hvorfor jeg ikke trengte astma medisinen min mer.. hehe Kjekkt dette da:) men.. får se om den uteblir når vinteren kommer, det er da den er verst.
Belladonna med to gutter Skrevet 23. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 23. august 2007 Ånei...tenåringshud...arg..der håper jeg at jeg ikke lander for å si det sånn...!! Stakkars deg!!
de tre bukkenebruse Skrevet 23. august 2007 #14 Skrevet 23. august 2007 jeg har ikke opplevd noe av det du skriver men jeg opplevde at jeg såg mye bedre etter første mann:) måtte ned en styke på linsene hehe...så øyenlegen sa til meg at viss jeg gjorde det denne gangen også ( viss jeg jikk ned like mye som forige gang) så kunne det være at jeg ikke trengte noe styrke på linsene,mne jeg må alltid ha llinser pgav skjev hornhinne... merkelig hva som kan endres bare pgav en graviditet hehe
helt på tampen? Skrevet 23. august 2007 #15 Skrevet 23. august 2007 ja, både hår og allergi endrer seg. Jeg fikk også "krøller" etter mitt forrige svangerskap. Det som bekymrer meg nå er at astmaen som jeg ikke har vært plaget med siden jeg var 10 år er blitt skikkelig ekkel. Kjennes ut som at det surkler i brystet og når jeg hoster litt så blir jeg fort sår i halsen. Tror jeg må høre med legen om det..
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 23. august 2007 #16 Skrevet 23. august 2007 Har egentlig en kraftig allergi som fører til heftige magekramper, så ille at jeg blir liggende på golvet å riste... vet ikke hva det er enda, men etter at jeg ble gravid forsvant dem. har ikke endret kosthold heller.
twoboys & a girl Skrevet 23. august 2007 #17 Skrevet 23. august 2007 Var mye plaget av hodepine før, men den forsvant sist jeg ble gravid. Mye rart som skjer med kroppen.
mie86 Skrevet 23. august 2007 #18 Skrevet 23. august 2007 jeg har fått helt annet hår. hadde passe tjukkt stritt hår, nå etter min første graviditet har jeg fått ganske tynt hår med fall.. rart. håper det blir som før igjen nå da;)
AnneCath Skrevet 23. august 2007 #19 Skrevet 23. august 2007 Hehe..joda, jeg fikk definitivt krøller etter siste svangerskap. Er spent på om de retter seg ut igjen nå som jeg skal ha et barn til. (håper ikke det, liker krøllene mine jeg..) Vet jo ikke om det har noe med svangerskapet å gjøre, men krøllene slo i allefall til etter at jeg hadde født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå