PopUp Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Først og fremst: MAMMAHJERTET MITT BLØR, hun skrek verre enn jeg noensinne har hørt, huff ( Men, nå et par timer etter, sover og sover hun... Hun bruker å sove 3 halvtimer om dagen (rundt kl 12, 15 og 18)... Jeg er borte og pirker på henne i ny og ne, hehe. Glemte å spørre om det før vi gikk, men hun hadde vel sagt noe...?! Mener at hun var veldig trøtt etter hun tok den da hun var 3 mnd også...
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 min hs sa at dersom de sovnet etter vaksine skulle de bare få sove så lenge de ville. Ikke vekke de. de sover av seg "vondet" på en måte... gutten min sov også i mange timer etterpå...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 min også var veeldig trøtt etterpå! Bare la henne sove! Kroppen jobber med vaksinen, så hun trener kreftene! Vekker du henne så blir hun bare nok sur og grinete!m For mange er det vaksinene som "snur om" rytmen til barna.. de som gjere sover i små perioder, og får skikkelig "sovedøgn" etter vaksinen, kommer ofte inn i den vanen, og sover i lange gode perioder etter det:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå