Gå til innhold

Fremmovervendt eller bakovervendt VOGN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en teutonia Spirit s3.

Jegta sitter vendt MOT meg.

Hun er mer nyskjerrig på det som er forran vogna nå og snur seg litt.

Men ikke så mye at det er plagsomt.

Har lissom ikke heilt lyst til å snu henne, føler jeg må se ho.

Hun er nettopp 21 månter gammel.

Hvordan sitter din 21 månting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er litt yngre da, 16 mnd- hun sitter fremovervendt i begge vognene sine, har en Teutonia Fun som kan snus, den ble satt forover når hun var rundt året (snur den om vi er ute og går og det er masse vind etc som hun da får rett i fleisen), og en OTH som hun begynte å sitte i når hun var rundt 10 mnd. Er nesten klin umulig å få henne til å sitte dersom hun ikke får se fremover. Og selvom hun sitter fra meg så får jeg sett henne og pratet med henne fordet.

Skrevet

17 mnd,ogsyns ikke det er morro å titte på mamma lenger;o)

sitter stort settt kun fremover og har vel gjort det siden hun var rundt 14 mnd tror jeg:o)

Skrevet

Snudde da han var ca 10 mnd, for da var ikke mamma morsom lenger.

Skrevet

Fremovervendt her,var ikke moro å bare se på mamma lenger når han var rundt 11mnd. Han er nå 15mnd og er storfornøyd med å se fremover på trilletur :)

Skrevet

datteren vår sitter stortsett fremover... men snur henne ofte når hun skal sove osv..men er jo mye kjekkere å se frem over... når hun er 21 mnd trenger hun nok ikke å se på deg lenger..;) da er det mest for deg at du gjør det..;)

Skrevet

min sitter stort sett kun fremovervendt i begge sine vogner, han er 15mnd nå. Har byttet litt på det fra rundt 10 mnd, hatt han mest mot meg, men de siste par mnd har han hengt ut på siden av vogna for å få sett fremover:-) så nå kjører han kun fremovervendt (snur hvis det er vind el). Jeg som syntes det var så koselig å ha han mot meg:-) mer spennende å se fremover ja.

Skrevet

Min lille mammadalt er 17 mnd og vil sitte bakovervend og se på meg i stedet for forover.... Og det synes jeg er bare koselig!

Skrevet

har en OTH som er fremovervendt. Har brukt den slik siden han var få mnd gammel. Skjer jo mye mer spennende foran vogna! han er 17 mnd. Synes du skal se bort i fra ditt eget behov for å se henne og la henne se på verden "riktig" vei!!

Skrevet

Min sitter alltid mot meg (17 mnd). Liker at vi kan kommunisere mens vi går. Dessuten synes jeg tyngdepungtet på vongna (Simo) blir så rart om jeg snur den.

Skrevet

Min gutt sitter forovervendt fordi han han er så nysgjerrig av seg, peker og prater får mye mer inntrykk og impulser på en slik måte...

Skrevet

Forovervendt her. Og min har ikke fylt året engang. Men han elsker å sitte slik i vognen sin....masse spennende å kikke på når vi er på tur. Han satt bare og bøyde seg bakover før vi snudde.

Skrevet

Har også en s3 og han sitter som regel vendt fra meg. Har han noen ganger mot meg også. Han er 18mnd.

Skrevet

Syns det samme som deg en god stund, men så begynte pappaen å snu henne når hun var ca 15 mnd og da var ikke jeg noe å se på etter det :-)

Hun er 20 mnd og har vært framover ganske lenge.

Har Teutonia Mistral

Skrevet

Hei!

Jeg er så heldig at vesla liker å se begge veier hu da. Dessuten så er vogna (Carena kombi) så lett å justere i forhold til hvilken vei hu vil se også. Har håndtak som kan "løftes" over til den siden som passer. Ypperlig!!!

Jenta mi er nå 16mnd og hu begynte å sitte frammovervendt da hun var ca 9mnd.

Skrevet

Hun er bare 19 mnd da, men hun sitter begge veier. Har en emmaljunga edge som kan snues begge veier med styret :-)

Skrevet

Går mest i fremover, snur han mot meg hvis det er mye vind eller sol.

Går greit begge deler, når det er sol og vind liker han å sitte mot meg, men er det ikke det, så vil han gjerne sitte fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...