Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Er usikker på hva jeg skal velge. Noen som har erfaring? Har egentlig litt lyst på en slik huske fra Fisher-Price med musikk og hastighetsinnstillinger. Er jo så mye på markedet at man blir jo helt forvirret =).
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Har hørt at slike husker ikke er så bra for bekkenet til barnet...Men det kan du jo sjekke nermere. Kristine~30+1uker~
preggymama_fødeklar Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Jeg lånte en slik huske sist og den var helt fantastisk, par husk så sovnet hun, men jeg brukte den ikke helt fra begynnelsen.
KristineH79 Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Den skal ik brukes første 1-2 mnd men etter d er d ik noe problem har jg hørt/lest... Men er du usikker les bruksanvisning el spør jm om hva hun anbefaler!
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 har kjøpt en brukt en fra fisher price som er i posten nå.. men den var begge deler.. både vippestol og huske.. med vibrering. sang og greier.. .. blir morro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå