mami:) Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Ble litt skeptisk til at jeg måtte legge inn konto opplysninger i registreringen. Liker bedre når jeg må taste det inn for hver gang jeg handler. Har dere vært fornøyd med det dere har handlet, servicen osv? Tenkte jeg skulle handle litt i.d sminke, utrolig billig.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Nja skjønner litt hva du mener,men du må tenke på at denne siden er ganske så sikker.Det er mye security du må gjennom osv....men når det kommer til nettet så er det vel aldri 100% sikkert er det vel? Har handlet endel på Ebay,bl.a i.d pudder,Nike sko,Levis bukser til Luke.Aldri vært noe problem for meg;))
Gjest Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Jeg handler nesten alt av sminke, mc utstyr og MTer etc der. Har handlet i flere år og det ER idiotsikkert... Men du kan ikke bestille ting fra Ebay, du må enten vinne dem eller kjøpe dem;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 kan ikke huske at jeg måtte det jeg, men jeg ville iallefall reg meg med PAYPAL. Der blir all kortinformasjonen din liggende, og det er en helt sikker side. Bare lag ett trygt passord.
Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Jeg gjør det ofte. Ser selvsagt an selger.. Tror ebay er regnet for å vere en av de mest sikre stedene å handle
flashdancepants Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Har handlet i årevis på Ebay, veldig fornøyd. Det har aldri vært noe kluss. dessuten blir useriøse aktører kastet ut. Karaktersystemet gjør at du vet bakgrunnen til alle du handler fra. Oppfølgingen har alltid vært topp om det har vært noe tull med de jeg har kjøpt av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå