Gå til innhold

ÅÅ jeg er så sinna på min mann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi har bare en bil og min mann stort sett benytter seg av den hver dag, selv om det er jeg som leverere ungene i bhg og på skole så har jeg jo ikke sagt noe. Men i dag smalt bomba og det kraftig!

Har endelig fri etter jeg har jobbet masse i strekk pga hinkehelger osv...

Ble bedt på besøk i formiddag hos en venninne som bor et langt stykke unna meg, så er best og kjøre dit med bil.

Sa jeg skulle ha bilen så jeg fikk tatt meg en tur, men trur du han brydde seg om det?

Da måtte jeg kjøre han på jobb og selv om bussen praktisk talt går utenfor stuedøren vår og stopper rett ved der han jobber så gikk det ikke og ta bussen på jobb.

Er så sinna og skuffa i dag at jeg faktisk talt har en dunkende hodepine og har ikke klart og innta et eneste måltid siden jeg sendte ungene avgårde.

Men nå har jeg i alle fall funnet ut hva jeg gjør, innen denne uken er over så skal jeg og se om jeg kan finne meg en bruktbil innen rimelighetens grenser og da skal han skrive under på at om det blir noen problemer med den bilen vi har så kan han ikke ta min på hverken jobb eller andre steder.

Er det andre som har steile mannfolk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, når det gjelder bil, så er min ganske så grei!! Enten tar han bussen, eller så sykler han, og jeg har hatt bilen siden han begynte i den jobben!! Det er SÅ praktisk!!! Jeg er jo bortskjemt da, men at han krevde du kjørte han på jobb, nei, vet du hva, for en mann!!! Snakk om å IKKE ta hensyn og unne kona litt "fri" og kaffebesøk! FYSJ!

Skrevet

Jeg hadde satt foten ned. Når han kan bruke buss uten at det mye styr for han og han ikke leverer barna, da burde han jammen gjøre det.

Kan ikke fatte at en far kan være så egoistisk. Hvordan argumenter han egentlig at han skal bruke bilen?

Nei du, kjøp en til deg selv.

Skrevet

Min har heldigvis firmabil, så jeg får ha vår private i fred :)

Men jeg hadde krevd at han skulle ta bussen jeg. Om den stopper slik som du sier så er det ingen sak for ham og ta bussen en gang liksom.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...