Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 I begynnelsen lekker man jo så mye,så ull bli jo våt med en gang...... ????????
ano`num *17.03.10* Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Jeg la ull innerst og papir ytterst. Prøvde først motsatt, men papiret hang seg fast i brystvortene og ble bare enda mer sår av det. Når melken var stabil kuttet jeg ut papiret. Brukte det kun for at det ikke skulle gå gjennom. Det gjør ikke noe at ull blir vått. Bare heng de til tørk. Jeg ble anbefalt å ikke vaske de. (Fra apoteket)
Sistah*G07*J09* Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 ull innerst og papir utenpå...... Det er ihvertfall det jeg har hørt.......
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Ny vri fra meg. Pappir innerst og ull ytterst. Kjøp Chicco (eller noe tilsvarende) sine pappir innlegg. De henger seg ikke fast i brystvorta og har utrolig god oppsugingseven. Lykke til med utrøvingen.
mammat2goll Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Jeg brukte papir innerst sist, slapp jeg å ha på meg våte ull innlegg! Det er ikke noe særlig. Kommer til å gjøre dette denne gangen også. Hadde aldri noe problem med att papiret hang igjen.
betty74 Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Jeg bruke papir innerst sist, det funket for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå