DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Litt om meg selv: Jeg er 37år, samboer, en sønn på 16mnd og vi bor i oslo... Nå prøver vi på et søsken. Vi startet litt halvhjertet i juli, men er i full gang nå! Skrekkblandet fryd, for førstemann var ikke planlagt men veldig velkommen! Så er veldig spent om hvordan dette kommer til å gå, skulle nesten ønske at jeg allerede var gravid:) Ønker dere alle en strålende dag!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Hei,er ny her selv jeg.Jeg trodde jeg skulle bli prøver i går,men må vente en måned til,men kommer nok til henge rundt her inne den månden. Jeg er 38 år og bor i stavanger sammen med verdens herligste mann. Jeg har to barn fra før,ei stor jente på 18 år og en liten gutt som er født 28.11.06. Ha en strålende dag du også.
Chezka Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Hei du! Så hyggelig :-) Jeg er snart 39 år, min mann 41 - med hvert vårt nesten voksne barn. Er i 1. pp, IKM 28. aug. Man blir litt utålmodig når man først bestemmer seg for å prøve, og iallefall jeg har vansker med å konsentrere meg om stort annet enn babytanker :-)
Gjest Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Velkommen hit Og masse lykke til i babylagingsprosjektet! Jeg har tre tenåringsbarn fra før med samme mann, og vi har prøvd alt for lenge på en liten attpåklatt.
martine68 Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Velkommen hit. Koselig at det kommer flere jenter inn hit. Håper du kommer til å trives her inne.
skifer Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Hei og velkommen:) Lykke til med prøvingen! Hilsen Skifer
Dotten Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Velkommen inn hit. Jeg selv er 36 år, bor i Oslo, har ei jente som straks fyller 2 år, en sambo og 3 katter Vi har vært prøver i litt over 1 år, nå på nr. 2, og håper spiren sitter snart Håper du vil trives her inne hos oss, eller at du kommer deg fort over til 1. trimester på Bim Klem
Agne Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Flott med nye damer her inne. Er selv 41, har tre barn og har prøvd i 27 pp. Leeeeenge det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå