FruMille Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Lurer på om det er noen som har hatt menssmerter når dere har ventet mensen,men har vært gravid???Har litt smerter,men vil ikke ha mensen nu.venter den egentlig i disse dager..
nmcx Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Hei, Jeg hadde kjempe mens smerter da foer jeg fant ut at jeg var gravid - varte i noen uker faktisk. Lykk til
Sistemann i magen <3 Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Samme her... ( som nmcx) lykke til!!
3-prinser Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Tror det er ganske vanlig å ha menssmerter/murring ved IKM, men man finner ut at man er gravid. Jeg hadde det begge gangene jeg fant ut at jeg var gravid.
ticalinda Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Jeg fikk menssmerter dagen før IKM, trodde mensen kom en dag for tidlig, men nå er jeg 2 dager over IKM og fortsatt ingen mens. De vanlige menssymptomene er nå borte, og har kun litt stikkinger i mageregionen og i puppene (dette har jeg også hatt før uten å være gravid...). Jeg testet negativt senest i dag..... Dette er nå blitt i overkant av hva jeg holder ut av spenning....! Tok forresten en skikkelig hard treningsøkt i dag, den var faktisk så ille at jeg nesten spydde! Det hender mensen kommer hvis jeg bare hjelper den i gang, så vi får se om treningen får fortgang på den! -og hvis ikke den gjør det, så er det ingenting som kunne gjort meg mer lykkelig enn det!
! ! ! Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Jeg hadde mens-smerter i nesten 3 mdr. Var sikker på jeg ville begynde at bløte hvert øjeblikk. Var ganske ubehageligt.
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Jeg hadde og har fortsatt menssmerter,føler at den kommer når som helst,helt vanlig å ha det om en er gravid! Testa positivt 8 dager før ikm og hadde allerede da murringer. Lykke til med testing!
ventejenta Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Jeg er 5+2 i dag, og har hatt menssmerter i snart to uker... Tror det er frøet som graver seg plass i livmora. Så det er absolutt håp selv om murringene har kommet! Lykke til!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Jeg hadde skikkelige menssmerter med 1.mann, derfor var jeg helt sikker på at jeg ikke var gravid, men joda! Tror det varte noen uker etter IKM.
*~2barnsmamma~* Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Hei hei!=) Bare inne på besøk fra 2.tri og titter litt på mitt "gamle" forum!=) Tenkte bare jeg skulle nevne at jeg har hatt menssmerter HELE svangerskapet så langt jeg... Ikke 24 timer i døgnet altså, men sånn innimellom. (Kalles visstnok voksesmerter også...) Derfor var jeg sikker på at jeg ikke var gravid, men jo da!=) Så man får håpe at det er derfor du har menssmerter!=) Lykke til alle sammen!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå