Gå til innhold

ARGHHHHH!!! (utblåsning !)

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare få ut litt sinne her! er så forbanna og lei og sinna og trist og deppa og aggresiv og etc!

er så lei av å ikke få ting gjort slik jeg ønsker, alt går til et vist sted og så blir det krøll! ALLTID! faen i helvete, hvorfor kan ikke jeg for en gangs skyld få ting til!!

er opptatt av alternative ting og har begynt med selvutvikling og utvikling av egne evner i sommer og nå er jeg så lei at jeg tror jeg gir fullstendig faen og bare søker meg jobb på kiwi og sitter der til jeg må pensjoneres!

tror ikke jeg er skapt til noe annet heller, faen at ting skal gå så fint en periode og så skal alt bare gå til helvete!!

tanken om å selge leiligheten og flytte til thailand treffer meg mer og mer, og det blir bare mer og mer fristende.. føler dette møkka landet ikke er ment for meg og mine drømmer!

ååå.. hadde ingen mening bak dette innlegget annet enn å få ned sinnet og få ut alle tårer, men de stopper jo ikke så da får jeg heller bare stoppe å skrive.. idag skal jeg krype langt under dyna og kanskje bli der en stund og synes synd på meg selv, taperaktig, jaja men sånn er det nå idag da!

CRAP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhhh... Da er vi to!! Føler at alt bare flyter, og jeg kommer ingen vei. Dunk dunk! Kanskje vi kan bli hverandres psykolog? :-)

Ønsker deg masse lykke til!

Klem

Skrevet

takk, makan til møkk skal man lete lenge etter.. men, men får vel en åpenbaring snart hehe.. lov å håpe i vertfall!

har sovet en time med snupp og humøret letnet litt, men skjønner ikke hvor denne utmattelsen av å ikke gjøre noe kommer fra!

en stooor klem til deg og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...