Gjest Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Hei! Vet noen om libero sine badebleier finnes i mindre størrelse enn de som heter small 7-12kg?
Gjest Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Har faktisk sliti hardt for å finne NOEN andre enn 7-12. Prøv på OBS det var der jeg fant store. Husker ikke om det var veldig små der også, men sannsynligvis.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 det vet jeg ikke, men de er uansett så små i størrelsen at det nok ikke spiller noen rolle. Jo, tror det finnes en fra 4 el 5 kg. Vi begynte på babysvømming da lillemor var bare 7 uker, og da brukte hun badebleie.
Gjest Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Jeg kjøpte 7-12 i går, men de var altfor store rundt lårene til lillepia, så jeg må nesten finne på noe annet.. De sier det holder med badebukse som er stram rundt lårene, men vet ikke helt hvordan det fungerer når hun bare får mm og avføringen er flytende. Jeg får dra til Obs og sjekke der:)
Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Bare i tilfelle noen andre lurte: Har vært inne på libero sine sider og fant da ut at badebleiene kommer i to størrelser: small 7-12kg og medium 10-16kg. Får klare meg med badebukse til hun blir litt større da..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Bare sånn at du vet det, men på apoteket har dem badebleier, annen modell enn libero. Husker ikke hva dem heter, kanskje dem ha mindre str.. Huggies tror jeg dem heter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå