Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Hei... Jeg har store problemer med å sove. Har sovet dårlig leenge, veldig av og på på natten, og fått sovet litt på dagen. Men di siste ca 5 nettene har jeg nesten ikke sovet i det hele tatt. I natt sov jeg bare totalt 1 time. Blir helt skutt og utmattet. Griner mye pga dette også.. Blir kvalm og spiser mindre. Orker ingenting. Er i uke 30 nå, og heldigvis sykemldt. Men hva kan jeg gjøre. Jeg vil jo sove, men klarer det ikke, har vondt i rygg og magen. Har prøvd me puter over alt, finner ingen god stilling, og selv om jeg finner en god stilling ei lita stund, klarer jeg ikke å sovne..(Var hos legen i dag, men hun sa bare at jeg kunne ta paracet mot smerter og reisesyketabl. mot kvalmen.) Andre som har det sånn?? Noen gode råd?? På forhånd takk for svar!!!
StineMor_2007_ Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 hei... har ikke noe gode råd men har det på samme måte som deg...sover nesten ikke om nettene og på dagtid får jeg ikke sove... står opp mye på nettene pga do besøk og bare ligger å vrir på meg... men så fort samboeren min reier på jobb får jeg sove med en gang... rare greier hehe....
Gjest Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Har ingen veldig gode råd...men har det på samme måte. Og det er fryktelig slitsomt ( Jeg har 3 barn å ta meg av og følge opp i tillegg..men har jo valgt dette selv da..hehe.. Vi får prøve å lukke øynene å slappe av på mest mulig måte,selvom det ikke er enkelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå