la_strega Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Noen som har et fint barne rom de har bilde av? Eller tanker og ideer, inspirasjon de har lyst å dele? Skal pusse opp! Takker for alle innspill!
Venter på 3_de spire Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Heisann!! Jeg var på Coop Bygg mix, og der fikk jeg en kjempe fin brosjyre om barnerom. Den sto sammen med malinga, Lykke til!!
Krolla og Theodor Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Min venn i tykt og tynt er nettsiden www.ifi.no - siden til institutt for farge og interiør. Har et eget tema om nettopp barnerom med flere rom vist, fargekoder og fremgangsmåter vist: http://www.ifi.no/main.jsp?content=/doc/Menyer/Interior/Undermenyer/interior_barnerom_meny.htm Anbefales :-)
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 www.barnerommet.no , dyre saker, men mulig du blir inspirert likevel (behøver jo ikke koste så mye som tingene der) Inne på siden til ikea har de også forskjellig forslag til barnerom.
Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Du kan gjerne se på www.kevinalex.moonfruit.com under Rommet MITT =)
Tigermor. Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Tøfft bilrom det dær =) Hvordan har du fått bilfigurene opp på veggen?? Er det tapet, klistremerker eller er de malt på? var så vanskelig å se hva de var laget av utifra bildene! Kjempetøfft =)
la_strega Skrevet 22. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2007 Kjempetøfft!!!! Er det fra barnerommet.no? Bilene altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå