stinky-monkey Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Så sitter jeg her å spiser chips og dipp :-) Nam, nam :-) Så hvis noen trenger litt inspirasjon eller motivasjon til slanking, så er altså ikke jeg rette personen å komme til... he, he ;-)
Gjest Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Ditto, sier jeg bare. Har klart å spise opp en pose med snack chips og en båtis. Fy søren, skulle skammet meg : (
stinky-monkey Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 He, he.. godt å høre at det ikke bare er jeg som er så usunn ;-)
rufs Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 da får jeg skryte av at jeg har vært veldig sunn i dag:) stor hjemmelaget smothie av appelsin,banan,kiwi og eple og salat men.....så måtte jg jammen klare å få i meg den posen med salt sild som sto her......har fått så dilla
Frk. Vable Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Vi hadde dåp på søndag, så jeg har gomlet i meg en MEGET mektig sjokoladekake hver dag siden da.... Alltid gøy med sånne selskap når det er så mye gode kaker igjen som må fortæres....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå