conney skal ha nr 2:) Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Nå har jeg s¨å vondt i magen, skikkelige murringer med tak hvert 10-15 min, blir helt sprø, så nå bestemte jeg meg for å gjøre noe..hihi så med mine vondter har jeg ryddet hele huset, tenker bekkenet mitt er kapputt i morgen..jaja, nå er huset feridg ryddet i alle fall:) det var deilig.. ############fødestøv til alle fødeklare##############
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Hehe, får sånne kick jeg også...Som straffer seg godt i ettertid men:P hehe.Hvordan går det med deg egentlig?Skjedd noe mer? Hilsen: Kristine~30+1uker~
conney skal ha nr 2:) Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 vet ikke hvordan det går, har bare vondt..men har nok ikke skikkelig rier enda..bare sånne tulle rier, men det kan jo være slitsomt i lengeden det oxo.. Kristine leste nettopp innlegget ditt om babyen din..det kommer til å gå veldig bra....de er flink med prematurbarn i dag min kusine er nå 13 år og hun måtte de ta ut i uke 30, men det var planlagt, hun var veldig liten, og det var 13 år siden...det går nok bra skal du se... Jeg ønsker deg lykke til:)
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Hei conny38uke. Jeg svarte deg på innlegget om søndagen... fordi vi hadde akuratt di samme tegnene.... fødselen min var i gang natt til mandag.. så nå er det nok ikke lenge igjen for deg heller tenker jeg.. lykke til.
Ladybug~N&E Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 send over litt sånn klikkings til meg så jeg får energi til å rydde i huset!!! skal få på plass listene i dag så da må det være fremkommelig for arbeidskarene mine;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå