Gå til innhold

det har klikket for meg..rydddet hele huset..hihi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg s¨å vondt i magen, skikkelige murringer med tak hvert 10-15 min, blir helt sprø, så nå bestemte jeg meg for å gjøre noe..hihi

så med mine vondter har jeg ryddet hele huset, tenker bekkenet mitt er kapputt i morgen..jaja, nå er huset feridg ryddet i alle fall:) det var deilig..

############fødestøv til alle fødeklare##############

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, får sånne kick jeg også...Som straffer seg godt i ettertid men:P hehe.Hvordan går det med deg egentlig?Skjedd noe mer?:)

Hilsen:

Kristine~30+1uker~

Skrevet

vet ikke hvordan det går, har bare vondt..men har nok ikke skikkelig rier enda..bare sånne tulle rier, men det kan jo være slitsomt i lengeden det oxo..

Kristine leste nettopp innlegget ditt om babyen din..det kommer til å gå veldig bra....de er flink med prematurbarn i dag

min kusine er nå 13 år og hun måtte de ta ut i uke 30, men det var planlagt, hun var veldig liten, og det var 13 år siden...det går nok bra skal du se...

Jeg ønsker deg lykke til:)

Skrevet

Hei conny38uke.

Jeg svarte deg på innlegget om søndagen... fordi vi hadde akuratt di samme tegnene.... fødselen min var i gang natt til mandag.. så nå er det nok ikke lenge igjen for deg heller tenker jeg..

lykke til.

Skrevet

send over litt sånn klikkings til meg så jeg får energi til å rydde i huset!!! skal få på plass listene i dag så da må det være fremkommelig for arbeidskarene mine;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...