Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 hmm... litt intimt spørsmål her men er det andre enn meg som syntes d lukter "annerledes" der nede nå under graviditeten enn ellers?? syntes det er ubehagelig om sambo ska nærme seg dit fordi jeg syntes liksom ikke det er helt meg ... føler meg faktisk mer skitten selv om jeg ofte dusjer kroppen både morgen og kveld... mye greier vi ska igjennom...!!!!
Moyra Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Jepp... føler akkurat det samme.. Føler at det stinker når jeg tar av meg trusa... Føler egentlig at både avføring og urin lukter mye sterkere også jeg da. Blir til at jeg vasker meg morgen og kveld, og lar ikke sambo nærme seg der før jeg akkurat har vasket meg.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 mmm... er nesten av og til redd om noen er for nær der.. og vil liksom ikke gi sambo et inntrykk av at eg ikke er renslig for jeg er jo det.. men jeg svetter myyye mer også nå og faktisk blir jeg liksom "varm" der også så kan jo ha en sammeheng, nei gu enkelte ting med graviditeten kunne eg klart meg foruten altså... mannfolka skulle visst hva vi går igjennom...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Å takk og pris at det er flere! Har også helt forandret lukt der nede etter jeg ble gravid, synes det er litt flaut....Men når vi er flere om det blir det litt lettere å bære:) Da går det vel over når vi har poppa?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Samma her.. Dusjer tre ganger om dagen. Hele kroppen om morgen, nedentil når jeg komme hjem fra jobb, og hele kroppen raskt om kvelden, godt nedentil... Tror nok det er endel mer væske som skilles ut der nede, jeg må ialefall bruke truseinnlegg... Det er lite sex for tiden, men jeg synes det er godt å føle seg ren, og dessuten så er det lurt å være renslig i forhold til infeksjon og sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå