Gjest Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 huff.. stadig nærmer denne fødselen seg... er liksom 36 dager til termin, er virkelig ikke lenge til det. phu... har tatt steget i dag og lagt tisselaken under lakenet mitt, har jo ikke akkurat lyst å la sengen flyte i fostervann.. men føler liksom det er så lenge til ... får jo helt panikk og føler meg helt på tur når eg gjør ting klart.. pakke baggen er bare sååå merkelig at jeg ikke klarer å fullføre det prosjektet og for hver lille ting jeg gjør så blir eg nesten flau.. føler det er sååå lenge til termin og til babyen skal komme.. flere som kjenner det slik eller er det bare jeg som må ta meg i nakken og se at det er faktisk realiteten.. HERREGUD, ska bli mamma snart... hjæææælp....
HulaHula Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Man e jo forskjellig ) Hadde alt klart tre mnda før fødsel æ da )
Gjest Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 ja sant.. det går fint å ordne ting nå ... føler meg bare så rar..
Miss L å di Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Sjønner hva du mener... Klarer ikke helt å bli ferdig med pakkinga jeg heller. Å det tisselaken-greiene har jeg ikke kommet på engang..
Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 leste d her inne for leeeenge siden (d med tisselakenet) ... dersom det skulle skje slik at vannet gikk og ting skjer fort så vil jo i tillegg ikke madrassen bli vasket med en gang og da blir den hvertfall boss når man kommer fra klinikken. I tillegg så er det ikke det første eg kunne tenke meg å vaske bort så tror nok d kan være lurt.. føler d er mange som har vannavgang om natten...så ... bedre føre-var :D
Mamma2OO5 Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Pakka den dagen jeg måtte på sjukhuset. var ikke såååååå mye jeg skulle ha med liksom.. dessuten kunne jo sambo bare ta med det jeg hadde glemt:o) tida går fort, plutselig sitter du der med babyen i armene:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå