Gå til innhold

Hva synes DERE om dette???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du imot det?

Syns det er helt greit - kjenner meg selv nok til at jeg ville slakket av på farten, nå bremser jeg ned foran fotoboksen og gasser på etterpå... hehe... i likhet med de fleste andre.

Forutsetter selvfølgelig at det virkelig er slik at kun bildene av de med registrert for høy hastighet blir sendt videre til videre behandling.

Skrevet

Bra! Mer rettferdig dette enn de fartsboksene som er nå.

Skrevet

E no gjennomsnittsmåling somme plassa no og da...

JA,er vel greit det,for ellers har fotoboksene ingen funksjon,for folk flest veit kor dei e ,og bremsaned rett før og gassa opp etterpå...

sann som meg=) hehe

Skrevet

Jeg syns ikke noe om dette. Horfor skal vi ha et overvåket samfunn?? Vil vi ha det??

Syns det er nok overvåkning sånn som det er jeg!!

Skrevet

Nei,det vil eg ikkje kalle det....du kjører jo fort forbi,så det ekje so veldig masse dei får med seg....

har jo kamra på bensin stasjona og....er det og overvåkning da??? er berre for sikkertheten sin skyld dei setter opp sanne kamra,og da synst eg det er greit,alt for mange som dør i trafikken

Skrevet

Dersom det hjelper til å faktisk ta noen av de som kjører for fort, så er det ikke så ille. Det står jo at alle andre data slettes og om man ser på resten av samfunnet og overvåkning, så er ikke dette ille.

Jeg er av den formening at om du kjører for fort, på rødt eller generellt sett ulovlig, så bør det straffes skikkelig. Man setter ikke bare seg selv i fare, men mange andre også.

Forøvrig om man reagerer på denne overvåkningen, hvordan blir det da med det nye billett systemet til Oslo Sporveier? Du må kjøpe et kort, registrere dette når du går på og av. Og alt lagres i kortet som jeg antar blir personlige.

Skrevet

Dersom fotoboksene blir plassert på steder de FAKTISK kan gjøre nytte, feks langs skoleveier osv så er det helt greit.

Derimot plasseres de i ødemarka som melkekuer synes jeg ikke at det er greit......

I mine øyne skal kontroller/bokser ha en forebyggende effekt like mye som inntektsgivende for staten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...