Gå til innhold

off, det forferdeligaste har skjedd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ei dame som er frå samme plass som meg, fødte for ca 3 uker siden.

hun havnet i koma etter 1 dag.. vart så sjuke. og i natt, kom beskjeden.. hun er død!

stakkars Lille jenta som ikke har noen mor. å pappen som må sitte med ansvaret for en nyfødt baby alene!

er det verste som kunne skjedd!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åfyfader så fælt. Stakkars lillejenta og alenepappaen. Det blir tøft. Får håpe de har mye familie.

Skrevet

ja, heldigvis så har dei mye familie som kan hjelpe å støtte hverandre..

Skrevet

Huff, så fælt! Hva som skjedde under fødselen da? Det må være forferdelig for pappaen, plutselig alenefar. Nei, går nesten ikke an å tenke på.

Skrevet

litt usikk hva som skjedde.. men var visst noe med at levera og noen andre indre organ begynnte å vekse..

Skrevet

Uff så ille.. Og man føler liksom ekstra på det når det på en måte "kunne vært en selv"..

Skrevet

Mine varmeste tanker går til babyen og pappaen.

Håper de finner en måte å komme seg gjennom dette på.

Skrevet

Ja d er kjempetrist...mamma ringte meg og fortalte d isted...pappaen til babyen er visst tremenningen min...Kjempetragisk...tenker sånn på familiene deres og ikke minst på lillejenta og pappaen...

Skrevet

off ja.. eg gjekk i klasse med lillebror hennas..

tenk hvor heldige vi er da, som kan se babyene vår vokse opp.. å som har en mamma..

Skrevet

Ja, var d mamma ringte og sa...at vi skulle være så takknemlige for at både Leah og meg er friske og at alt går så bra....

Er så lett å ta ting for gitt....

Skrevet

ja, er lett å ta ting for gitt.. kjenner du Elin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...