Gå til innhold

Noen som kan forklare meg hva dette betyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

GA(AUA)

EDD(AUA)

Var på UL i dag og da stod det:

GA : 30+1

GA(AUA) : 31+1

EDD: 01.11.2007

EDD(AUA):24.01.2007

Skjønner at GA betyr uken jeg er i nå og EDD betyr termindato, men betyr det er den ble flyttet etter UL i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja si det....Sikkert noen som har mer peiling enn meg og skal bli int å se hva det egentlig er/betyr....

Skrevet

Har søkt opp de forskjellige ordene, men fikk liksom ikke helt en forklaring..

Men hvis det har seg sånn at ut ifra målene legen tok på UL så har jeg termin 24.10 istedenfor 01.11 hvorfor sa han da ingen ting??

Har hatt så mange termindatoer at jeg nesten blir sprø.

fikk først oktober/novermberskiftet (UL), så fikk jeg 12.10 (menstermin)

etter egentlig ordinær UL fikk jeg 09.11, men måtte komme tilbake UL mnd etter fordi de ikke fikk undersøkt godt nok. På ordinær UL da fikk jeg termin 01.11 noe som vi har forholdt oss til i 10 uker nå.

Også i dag får jeg det til å se ut som ny termin er 24.10....???

Er det rart man blir smårar?

Skrevet

Kanskje det betyr at om du ikke har født innen 24 så må du settes igang?

Skrevet

eeeeeeeeeh leste vel litt feil jeg ja he he he. Nei jeg aner ikke. Ring dem og hør! blir nysgjerrig jeg..

Skrevet

hehe... Ja regner med at du leste litt feil der.. hihi... Jeg har fått beskjed at hvis jeg ikke har født før 15 november så må jeg settes igang.. Synes dette høres ut som skrekkelig lenge å vente...

Skrevet

De ville nok sagt det til deg hvis terminen din hadde blitt flyttet så mye.

Skrevet

Nå er jo ikke fra 01.11.07 til 24.10.07 så mye.

Jeg ble jo i utgangspuktet flyttet 19 dager fram fra 12.10.07 til 01.11.07 (menstermin til UL termin)

Men er enig at det er rart det ikke ble nevnt... Er kanskje ikke noe jeg trenger å henge meg opp i da.. Klarerliksom ikke helt å slå meg til ro med den terminen, for jeg får liksom ikke ting til å stemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...