Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer så veldig på om det blir noen flere barn på meg. Kan dere se noe i nærmeste fremtid. Eventuelt hvilket kjønn?

Han: 22.12.69.

Hun: 07.08.71.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..jeg ser at du kommer til og få ei jente.Hun kommer rundt 2009!

Skrevet

Kan du spå meg også??

Har to barn.Når vil jeg få 3.barnet og hvilket kjønn blir det?

Jeg:200882

Han:080680

Skrevet

Hei Aurora. Hvordan går du frem når du spår folk? Hvilke metoder bruker du? Er bare litt nysgjerrig:o)

Skrevet

det jeg gjør er og skrive ned datoene deres på en lapp og legger den i armen/hånden og lukkere øynene..får da opp en del bilder og tall...

Har så vidt startet med pendel og skal begynne med tarotkort snart.

Skrevet

til aylin82

får opp ei jente i 2009

Skrevet

Hei igjen Aurora, nå maser jeg fælt på deg. Må jo bare spørre det kan jo hende jeg får svar:o). Lurer litt på hvor sikker du er med hensyn til datoer? Har egentlig bare gitt meg selv ut året å bli gravid på. Alderen tynger vet du.

Skrevet

det er litt sånn bob bob for og si det slik.Er jo mange som er født på samme dag.

Skrevet

Hei Ksks!

Jeg får opp graviditet i januar 2008 jeg med ei lita tulle=))))))

Lykke til......

Klem fra

Skrevet

Hei ksks! jeg vet hvordan du har det men det beste er å prøve å slappe av og prøve å ikke tenke på det. Stress rundt dette gjør det ikke lettere å bli gravid=))))) Det å få noe annet å tenke på kan være til god hjelp så du slipper å gå å gruble=))))) Jeg har en veldig god følelse for at dere vil klare det=)))))

Skrevet

Tusen, tusen takk for at du også svarte Krin. Nå skal jeg ikke mase mer på dere. Dere er veldig snille som svarer oss "tuppene". Stooor klem:o)

Skrevet

Prøver meg på denne.

Kan noen av dere se en graviditet i nærmeste fremtid?? Og hvilket kjønn det blir. Jeg er født 09.10.1974 og min mann 30.05.1972. O

Vi har prøvd ganske lenge nå med og bli gravide. Så om dere kunne svare meg hadde jeg blitt overlykkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...