ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Begynte å tenke litt på vannavgang her jeg. I mitt forrige svangerskap så gikk jeg gravid med tvillinger. Når jeg var i fødsel så tok jm vannet, men på tvilling 2 gikk vannet av seg selv. Nå lurer jeg på om jeg kan forvente at vannet går eller ikke. Er det ikke sånn at hvis man har hatt vannavgang ved forrige fødsel så kan man med 100% si at vannet vil gå 2. gangen også? eller tar jeg helt feil nå. He he
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 sitte faktisk å tenke litt på d eg å, for vannet gikk hos meg å forrige gang uten eg hadde rier eller noe.. så eg går rundt her nå å bare vente på at vannet ska gå men når eg spurte sykehuset om dette så trengte isje d å skje igjen.. men for min del så håpe eg at vannet går først denne gangen også..
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Takk for svar. =) Ja, for når vannet går er det jo ikke tvil at noe er på gang. Vannet har ikke gått på meg assa. Bare satt å tenkte på det her. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå