Ellamella Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Jeg skal være på Gardermoen kl 10.25 torsdag. Rekker jeg dette hvis jeg kjører fra Drammen kl 08.00? Vurderer flytoget fra Asker. Må man forhåndsbestille parkering i Asker? Takknemlig for hjelp!
Gjest Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 det burde du rekke ja..da sambo pendlet brukte han ca 50 minutter fra oslo til drammen..så sant det ikke var kø da
Hera Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Jeg synes det var litt snau tid(nå liker jeg å ha god tid, itillfelle noe skjer). Du bruker (uten kø) ca. 1 t og 15 min fra Drammen til Gardermoen. Det betyr at du er på Gardermoen tidligst 9.15. Du skal parkere, sjekke inn, gjennom sikkerhetskontrollen på 10 min, hvis du skal møte 1 time før flyavgang.
NyBaby2007 Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 det tar mye lenger tid fra drammen til gardermoen på det tidspunktet. er masse kø akkurat da asker til oslo tar sikkert ihvertfall en time. ta toget du kjempe enkelt.. må ikke forhåndsbestille parkering i asker. parkering rett ved stasjonen.
Darth Vader Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Jeg tror at jeg like gjerne hadde tatt intercity-toget fra Drammen direkte til Gardermoen, det bruker ca. 1 time og et kvarter tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå