Gå til innhold

Hva tror dere ang. vannavgang.

ikkeakkurattattpåklattfødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å tenke litt på vannavgang her jeg.

I mitt forrige svangerskap så gikk jeg gravid med tvillinger. Når jeg var i fødsel så tok jm vannet, men på tvilling 2 gikk vannet av seg selv.

Nå lurer jeg på om jeg kan forvente at vannet går eller ikke.

Er det ikke sånn at hvis man har hatt vannavgang ved forrige fødsel så kan man med 100% si at vannet vil gå 2. gangen også? eller tar jeg helt feil nå. He he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen aning, men er spent på om noen vet... Vannet mitt ble tatt ved forrige fødsel, så jeg er absolutt ikke forberedt på at vannet kan gå. Hm...enda noe å tenke på!

Skrevet

Har nettopp vært på fødselsforberedende kurs på riksen og der sa jordmor at det var ingen fasit på hvordan fødselen ville starte, selv om du hadde opplevd f.eks vannavgang ved første fødsel, så kunne neste starte med blødning el rier osv...... Så ingen statistikk på dette, nei!!

Hadde spontan vannavgang med førstemann og er selvsagt litt redd for at det skal skje denne gangen også, men det er altså kun 33,333333% sjanse for det ;-)

Skrevet

Jeg hadde også spontan vannavgang med nr.1 og lurer på hvordan det lir neste gang.

Mor til en snart 2 kan jeg spørre om hvorfor du er redd for å få spontan vannavgang med neste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...