Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 flyttet inn i ny leilighet igår, og leier med hvitevarer.. skulle steke muffins nå, og da merker jeg at stekeovnen FUNKER IKKE!!!!!!!!!!!!!!! Helvete assa, det er det siste jeg trenger av pes og styr da, sinna gravid 10 dager på overtid som jeg er.............................
Dotten Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Huff og huff. Ro ned hormonene dine, ring husverten og si du må ha en fungerende komfyr NÅ!!! Ellers kommer hormonene dine og tar ham... he, he. Lykke til med forhåpentligvis nær forstående fødsel
MammantilKaja Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Bank på hos naboen..... He he fin måte å bli kjent på...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2007 ha ha, tror ikke jeg tør bli kjent m naboene i denne tilstanden assa, he he.. får vente til jeg har født ;o)
Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Ingen sikringer som er gått, eller lure barnesikringer på komfyren...? Det har vi nemlig, og den gjorde meg svett noen ganger, før mini kom til og den barnesikringen nå alltid står på...
Prish Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Huff, stakkars deg. Jeg kan føle frustrasjonen din nå... Er uansett kjempe glad for at jeg ikke er huseieren din!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 22. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2007 platene funker, så er ikke sikring hvertfall.. og komfyren ser rimelig gammel ut så tror det var før barnesikringenes lure tid ;o) Alt annet funker på den bortsett fra selve stekeovnen, så den må jo være ødelagt........åååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 22. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2007 he he he ;o)
æsj altså! Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Hvis du leier med hvitevarer er det bare å ringe huseier! Kanskje du får en helt ny en:)
MammantilKaja Skrevet 22. august 2007 #10 Skrevet 22. august 2007 Jeg synes du fortjener en helt ny en!
Gjest Skrevet 22. august 2007 #11 Skrevet 22. august 2007 oioi hehe kanskje du setter i gang fødselen hvis du blir enda mere sinna? )
mamman&lilleprins Skrevet 22. august 2007 #12 Skrevet 22. august 2007 Så utrolig irriterende da! Gikk selv 14 dager over tia, og den siste uka var jeg på hugget for den minste ting Lykke til med fødselen som forhåpentligvis er igang om ikke så aaaaaltfor lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå