tone med ny spire :) Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Nå er det 10 dager siden EL, men i dag tror jeg at jeg har startet med spotting. Er det TR som er i anmasj eller kan det være noe annet? Hadde spotting forrige uke og....rett etter EL.... Skjønner snart ikkeno
tone med ny spire :) Skrevet 22. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. august 2007 Skal forresten ikke ha IKM før til uka
Liaes Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Samme her! hadde litt blod på papiret rett etter EL og har det igjen nå! Hva kan dette være? Hadde EL tirsdag/onsdag i forje uke,har ikm 28 aug... Noen som vet hva dette er? eller noen som har opplevd lignende?
3-prinser Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Dytter litt på denne......................................................................... Ser ut som det samme som jeg strever med. Har IKM 26.aug. Sist lørdag begynte jeg å blø litt. Ikke som en vanlig mens. Har spottet siden. Er som en blodig utflod. Tok en test i dag, 5 dager før IKM, men negativ. Som tone 2.pp etter SA...............................skjønner ingenting :-s
ticalinda Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Høres jo ut til å kunne være festeblødning??!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå