Gå til innhold

Dere som har teutonia S3!!! -06 modellen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp kjøpt en brukt teutonia S3 -06 mod.

Er deres vogn litt sånn vinglete fra side til side. Når jeg kjører med den fram og tilbake på gulvet, så "gynger" den liksom så veldig fra side til side. Eller er det bare fjæringa som er sånn!??

Er det ellers noen kjente slitasje punkt etter at dere har brukt vognen en stund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sånn vogn, har aldri merket at den gynger nei...sikker på at alle skruer etc er godt strammet?

Skrevet

Nå har jeg å gubben sett over vogna skikelig, og funnet flere feil. Noe må vi jo regne med siden dette er en brukt vogn, men det som jeg syntes er mest alvorlig er at mange av de taggene på hjula, de som bremsen står inni når den er satt på er knukket. Så når vi setter bremsen på, så kan jeg forstatt kjøre vogna frem og tilbake flere cm, fordi mange av disse taggene er borte....

Og i tillegg til at den kan gynges noe veldig fra side til side, gjør at jeg blir irretert, for dette er vel noe de burde opplyst om da de skulle selge den!!! Burde jeg ta kontakt med de???

Skrevet

Det at bremsa ikke virker er jo faktisk er problem da, jeg hadde ville tatt kontakt med de og hevet kjøpet jeg, om de ikke nevnte noe om det før du kjøpte vogna.

Skrevet

Ja ikke sant. Dersom vi skal fikse det må vi kjøpe nye hjul, og da begynner jo vogna å bli dyr, da kunne vi liksom bare ha kjøpt en helt ny!!!

Skrevet

Unnskyld meg, men det første man bør gjøre før man kjøper ei vogn er å sjekke om bremsene virker!! Spes siden det er ei brukt vogn!

Dette må dere ta ansvar for selv.

Ville uansett aldri kjøpt ei brukt teutonia pga dårlig kvalitet!

Skrevet

Kjøper er pliktig til å opplyse om eventuelle feil og mangler. Forøvrig er jeg fornøyd emd kvaliteten på Teutonia-vogner jeg for min del.

Skrevet

..SELGER er pliktig, mente jeg selvsagt.

Skrevet

vi har kjøpt på finn.no, å de sende med bilder av det som var galt, som skraper en plass og flekk på bagen. Så noe var vi klar over, og regnet jo selvfølgelig av vogna var litt slitt etter nomal bruk.

Men jeg mener at det med bremsa var noe de burde ha opplyst om!!!

(Vi fikk vogna tilsendt i posten)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...