Gå til innhold

Babysvømming......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på babysvømming i dag og jeg gleder meg!! Men hva gjør jeg m mini når jeg skal dusje... Ha m vogna i garderoben og la henne ligge der imens? Ellers blir jeg sikkert kjent m noen og kan passe barna til hverandre... Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde han med i dusjen og så la jeg han på handkleet i garderoben mens jeg kledde på meg. Så forresten mange som hadde med stellematta si og hadde ungene på.

Skrevet

På noen steder har dem lekegrind som foreldrer kan legge barna i når dem skal dusje.

Skrevet

Skulle hatt sånn stellematte.. Lurt. For d gjør ik noe om d kommer vann på dn. Hu er jo bare 3mnd så hun kan ik sitte og vente lissom;)

Skrevet

Med mindre det er en uvanlig stor garderobe der får du nok ikke ha med vogna inn.

Jeg har alltid med lillegutt i dusjen jeg. Får ikke vasket meg selv skikkelig da men tar en ordentlig dusj når jeg kommer hjem. Vil ikke ha han krabendes rundt på gulvet i dusjen får det er så mye dritt der.

Skrevet

Er ik sikkert jg får m vogn inn nei.. Veit ik hvor mange som kommer, er sikkert 10stk el noe.. Ellers da, fornøyde unger i vannet? Å dette blir moro!

Skrevet

Du har virkelig noe å se frem til, for babysvømming er så utrolig gøy. Sønnen vårt koste seg fra dag 1. Og vi har gått på svømming siden han var 6 mnd til han var 2 år. Kjempe gøy!!

Skrevet

Snuppa eeeelsket babysvømming:)

I pirbadet i Trondheim er det både høystoler (sånne fra ikea) og baljer du kan legge barnet i

Skrevet

Er forresten også mange som tar med vogn inn

Har selv brukt bilstol til å sette henne i flere ganger (da hun var mindre)

Skrevet

Da ordner d seg sikkert;) Har vært på lekeplaneten og kjøpt undervannskamera - anbefales!

Skrevet

Undervannskamera er genialt :)

Har fått mange fine dykke-bilder med det :)

Skrevet

Jeg brukte vippestol. Fungerte veldig bra! Lett å slå sammen og får plass under vogna. Har også sett flere som bruker bilstol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...