fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 jeg revnet fra ende til annen under fødselen min, bokstavelig talt. jordmoren måtte til og med sjekke bakdelen min for at den ikke skulle blitt ødelagt. uansett.. omtrent hvor kang tid tar det føre det slutter å svi så utrolig når man tisser?? ser fremt til å kunne gå på do uten tårer i øynene..*ler*
Poteto Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 hos meg tok det ca 2 uker.. litt mindre.. men måtte "bare" sy 7 sting..
æsj altså! Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 jeg tisset gjennom en vaskeklut med varmt vann den første tiden, det hjalp! Men det gikk ganske fort over hos meg da.
Blue Lady Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Føler med deg, hadde det på samme vis selv. Tror det tok ca 2 uker før det ikke gjorde vondt å tisse..
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 22. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2007 fikk du vite hvor mange sting du måtte sy? har ikke turt å se etter enda jeg da.g da jeg spurte fikk jeg bare beskjed om at hu måtte bruke en hel tråd, og dermed var den diskusjonen over=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå