Gjest Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Heisann... Vi tar med han lille til kreta i nermeste fremtid og i den anledning lurte jeg på om noen hadde vært der, og om de har "norske" bleier der nede. Blir nok å pakke så om noe kunne vært ungått hadde det vært supert. Alle tips mottas med takk.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 De har Libero,Pampers og Lidl bleier hvertfall;)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 vet ikke hvordan det er på kreta, men bleier i utlandet er ofte veldig mye dyrere enn her hjemme... var i danmark i sommer og der kostet det ca 75kr per pk libero/pampers bleier.. Jeg som satt på danskebåten og lurte på hvorfor de i bilen foran hadde med seg 3-4 pakker bleier i bagasjen lissom..hehe..
It's all about me Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Selv om det er samme merke trenger det ikke være samme kvalitet. Bleier sørover er ofte dårligere og alltid myyyyyye dyrere. Så jeg tar alltid med bleier når jeg reiser.
It's all about me Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Bleier i "syden" er enda dyrere. Jeg har sett de til over hundrelappen.
gammel røy Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 De tok 14 euro, dvs. over 100kr per pakke på kreta. Ta med!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå