Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Når jeg tørket meg i stad var det litt lyse rosa blod på papiret.. Er det det som kalles tegnings blødning? Ei venninne av meg lurer på om j vil bli med på ikea i dag. litt over en time å kjøre.. Kan blod være tegn på at det skjer noe snart?
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Jeg også har hatt litt rosa blod på papiret og var sikker på at det var tegningsblødning. Jeg ringte til føden for å høre og da sa de at hvis det er tegningsblødning så kommer det rødt blod ikke bare rosa og litte granne. Kan jo hende at du har fått et lite rift eller no? Er du usikker så ring til føden for å høre med de. Lykke til=)
mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Da vil jeg tro at det muligens kan være; 1. slimproppen som har gått 2. eller at det er en blødning som indikerer at fødsel og rier er på gang Personlig ville jeg nok drøyd ikea-turen.. :-)
Gjest Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Jeg hadde tegningsblødninger i forrie svangerskap. Men fikk det når jeg var på sykehuset. Det var rødt blod og kom brukbart og ikke bare litt lissom. Blødde bittelitt for ei uke siden men det var rett etter sex så det var bare ei rift etc. Kan være som hun over sier ei rift du har fått :-) Men ring føden hvis du er veldig usikker ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Håper for din del det var slmiproppen, så du er i gang snart. Men da jeg opplevde det samme, var det bare hemmoroideblod... sorry, ekkel opplysning, men det kan være bare så enkelt. I så fall er Ikea trygt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå