ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Var usikker på hvor stor stilling jeg skulle jobbe da vi søkte om bhg.plass. Det ble 62% stilling natt, noe som betyr at jeg jobber en uke natt, har en uke fri, jobber en helg, har en uke fri osv., osv. Har sagt ifra at jeg kan jobbe ekstra ved behov, men det er sjeldent noe ekstra ledig. Jenta vår på 16 mnd fikk 100% bhg.plass, og har begynt der. Hun stortrives og alt går fint. Jeg har hentet henne tidligere endel dager, og hun har hatt fri en dag i uka til nå. Bare lurer på om det er nødvendig med 100% plass egentlig? Det er kanskje ikke mulig å redusere plassen heller? Og om det er mulig, er det kanskje dumt å si noe fra seg også? Er jo fint å få gjort litt hjemme, og det tar flere dager før jeg får "snudd" etter nattevaktene. Hva burde vi gjøre? Det bunner vel litt i den berømte dårlige samvittigheten også....- Det å ha hanne i bhg. hvis jeg er hjemme. Men som sagt- hun stortrives.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Tusen takk;-)' Leste det nå. Ja, vi har visst samme "case". Hadde i grunn vært værre om det var omvendt: at man ikke fikk plass eller at ungen ikke trivdes. Har vel bestemt oss for å prøve det sånn som dette litt, også ser vi etterhvert. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå