Gå til innhold

ville du brukt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...en saueskinnspose som du brukte selv da du var liten? Ligget på loftet i 23 år? Har renset den, men er likevel usikker på om det er heldig... Og er det fare for at det kan ha vært skumle kjemikalier under rensing? Burde jeg kjøpt ny istedet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor ikke? Jeg har planer om å rense saueskinnsposen som jeg brukte da jeg var liten... Den har forresten mor min også brukt så den er 50 år gammel. Ikke så pen å se på kanskje, men veldig god og varm!

Er den renset så er den ren!

Skrevet

Jepp den jeg brukte har liggi på loftete i 20 år... Har renset den så den er like fin..

Skrevet

Vi har brukt en saueskinnspose som mannen min brukte som liten, nevøene hans har brukt den og nå brukte ungen vår den. Den er fremdeles helt fin, så hvis det blir flere bruker vi den nok enda en gang :)

Skrevet

Takk takk, det var godt å høre :) Da tror jeg vi bare bruker den.

Skrevet

Vi skal bruke en som svigermor hadde da hun var liten, så den er 50 år gammel:o) Alle 3 ungene hennes har også brukt den, har blitt renset mellom hver gang, og ser overraskende bra ut :o)

Skrevet

Så absolutt! Jeg skal bruke den som jeg hadde da jeg var liten. Må bare gi den en liten rens først...

Skrevet

Så lenge den er renset og så kan du jo la den ligge et par uker i fryseboks,da skal det i alle fall ikke være noe fare med å bruke den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...