Serial mom Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Jeg er for lat til å logge meg på mailen,så jeg skriver her istedet! Åssen er formen idag? Jeg er kvalm,men ikke uventa,etter by og bussturer. Sol og varme ute også,så tror jeg holder meg inne litt,bikkja får kose seg ute på solsenga alene!
CB-BabyBoy Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 hallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa snuppa!! joda jeg er gåen som vanlig, ble en hard kveld på badegulvet igår... men vi trøkker i oss en baguette her og håper på det beste hehe. har funnet ut at nektarin er vi ikke så venn med lengre. så da er det en ting mindre å spise under kriser. disse gule eplene som finnes nå som gir litt motstand, de liker vi litt bedre. du som er så god på gaver, hva skal jeg kjøpe til farmor som har bursdag til helga???
Serial mom Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Ja ja,da er vi to som sliter idag da!(igjen!) Å,nektarin funker fint på meg,men det har gått litt i bølger for hva som funker og ikke funker! Bringebærsyltetøy på mårran er HELT feil!(typisk,siden det er det syltetøyet jeg liker best) Pass på så du tygger eplene skikkelig da,skummelt om det kommer opp en stor bit,vettu! Ehhh... gaver... Jeg har ikke besteforeldre,så aner ikke hva man kjøper til sånne! Hmmm... *tenke tenke* Tøffler,konfekt,morgenkåpe,div. kremer,fotpleietime,fallskjermhopp...;-p
CB-BabyBoy Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Er det drøvtygger jeg skal bli? Hehe Hahahahaha fallskjermhopp ja. Om jeg vil ha arven min tidlig, så er det gaven å gå for. Men tenker nok vi går for noen kremer jeg. Og en blomst. Kan ikke kjøpe konfekt for dama har sukkersuke type 2. aaahh bare en liten time igjen nå så kan jeg tutle hjem igjen. merkelig at noe så lite kan lage så mye bøll...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå