Gå til innhold

Da er snuppa i barnehagen alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg synes det er rart å gå hjem uten henne.. tenkte å få slappet av og rydda i huset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av og kos deg :-)

Det går sikkert fint! Og om det ikke gjør det, ringer de deg sikkert.

Ofte er det værre for foreldrene enn for barna. De oppdager jo så mye nytt i bhg, at de har ikke tid til å tenke på oss engang :-)

Skrevet

Jr er også alene i barnehagen i dag, jeg syns det er kjempe trist! Hørte han gråt litt når jeg gikk, men det er ikke det værste, jeg syns det er så trist at alt har gått sa raskt... Nå er vi over i en ny fase og jeg er ikke klar for det enda...

Når jeg kom hjem begynnte jeg å vaske og styre, jeg holdt på i en så stor fart slik at jeg skulle slippe å tenke på jr, og nå er det ikke mer å gjøre enn å sitte å vente på telefon :)

Spent på om han får sove der, de skulle ringe om det ikke går.

Hvor gammel er jenta di?

Skrevet

ja, det går nok fint.. Hun vinket hade til meg og sprang for å leke. Hun sov der i går ,så får håpe det går i dag også. Hun er 2 år og 3 mnd,

Skrevet

snuppa min på 16 mnd er også alene for første gang i dag.

ble en del skriking når jeg gikk, håper det gav seg fort....

har rukket å rydde hele leiligheten til nå, vasket klær og tatt meg en lang dusj.

sparer husvasken til i morgen, må jo ha noe å gjøre da også.

føles så tomt å ensomt å være her uten henne men satser på at hun koser seg, skal hente henne om ikke så lenge også så skal bli godt å hente henne:)

Skrevet

Min snuppegutt er også alene i dag, men bare noen timer da. Er spent på om han vil sove inne på rom med de andre. Gleder meg til å høre hvordan det har gått:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...