Gå til innhold

Når begynne og vaske klær & sengsett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 2.svangerskapet mitt men sist rakk jeg aldri og tenke så langt. Fødte i uke 37 og var midt opp i flytting. Ingenting var klart, hadde ikke pakket det jeg skulle ha med på sykehuset, ingenting var vasket av baby-klær osv. Senga var satt opp og vogna sto klart til bruk eneste.Er uke 35 nå men føler egentlig at nurket ikke har så hastverk denne gangen og tror egentlig jeg føder mer til termintid men det utrolig vanskelig og si. Jeg har lyst til og være litt mer forbredt denne gangen så når la dere på sengtøy og vasket opp baby-tøyet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det når det passer deg!

Jeg er i uke 31 og har gjort det for noen uker siden, allt ligger klart i kommoden. Dette er mitt 3. svangerskap, og jeg synes det er greit å få det unna når jeg har tid. Sengetøyet får far ordne mens jeg er på sykehuset:)

Skrevet

husker jeg la på sengetøy flere mnd før termin jeg....tror jeg skal vente litt lengere denne gangen hehe

vaske klær gjorde min mamma for meg med førstemann, det er ingen fasit når man burde gjøre dit og dat...ta det når du føler for det :)

Skrevet

hihi, legger det på om ei ukes tid jeg da :-D Så får jeg heller vaske det flereganger desto nærmere termin jeg kommer, ja det tror jeg blir bra.Bagen er pakket og klar ihvertfall. Denne gangen skal jeg være klar :-) Takk Takk for svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...