Gå til innhold

Er det bare meg som puster og peser som en hvalross allerede..!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige gang begynte jeg å pese opp trappene først i 3. trimester, men nå er det allerede i gang og jeg er bare 15 uker..! Magen ser ut som den er 5 mnd på vei, og jeg orker ikke å gå i raskt tempo lengre.. da ser jeg ut som en rød prustende hvalross.. til tross for at jeg ikke er (per definisjon) overvektig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn. Nå er jeg 28 ukr, men det har vært sånn lenge... Kan ikke huske at jeg ble sliten så fort sist.

Skrevet

JEG!!JEEEG!! 23 uker på vei og dør nesten på vei opp trappene her..:P Men nå er jo min kondisjon generelt veldig dårlig da:P

Skrevet

jeg også puster som en hvalross det har jeg gjort i mange uker puh

er i uke 26 nå og har bare gått opp 2kg!....og er døsliten når jeg skal gå opp trappa til 2 etg.. :(

sikkert pga jeg ikke har kondis også

Skrevet

HURRA!! Peser som en gris jeg altså!!

Er i uke 20 , å lager vanvittige lyder & stønn , når jeg skal bytte stilling på natta. Gjett om samboeren er irritert , i og med at jeg er turbo på natta..Haha!!

Skrevet

*rekker opp hånden* :)

Skrevet

Har lagt merke til det i det siste. Lo litt av meg selv da jeg tok heisen en etasje opp på jobb her om dagen. He he, orket ikke gå trappen, tenkte at da er jeg sikkert kvalm og svimmel halvveis. Er 17+4 i dag... herlighet. merker det når jeg er ute og går tur også. jeg jogget 6 km før jeg ble gravid, nå er jeg utslitt etter en times spasertur:) Je je je

Skrevet

He he, mange som har hatt late dager i ferien??

Nei da, det var en spøk og ikke alvorlig ment! Jeg er i uke 16, og har i sommer vært ganske aktiv. Så jeg føler meg egentlig ikke så voldsomt anpusten og sliten. Jeg var verre i de to forrige svangerskapene, da følte jeg døden puste meg i nakken hver gang jeg gjorde noe som økte pulsen det minste!

Jeg blir nok litt mer sliten og kortpustet nå, vi har jo tross alt begynt å legge litt på oss og fått ganske mye mer blod i kroppen som ønsker seg oksygen! Vil mene at dette er helt normalt!

Skrevet

Jeg er sånn oxo! Sjefen ble helt satt ut når jeg kom pesende opp trappene(les: hele 2 stk! hehe)

Skrevet

*opp med hånda*

puster og peser av ingenting jeg:)

Skrevet

Hi Hi...ja da. Bena begynner å bli tømmerstokker på kvelden (tror det indikerer et lite besøk innom sofaen iløpet av dagen). 100 i puls når jeg ligger på sofaen så selv da er det pusting og pesing. Ikke minst når jeg jumper meg ut av sengen på natten. Jeg ligger innerst mot veggen (den andre delen av sofesofaen er ikke spesielt behagelig). Kan ikke vente med å ligge nærmest do, i vårt eget hus :o)

Skrevet

me too. uke 21. slutta å trene noen mnd før jeg ble gravid,pga jeg skulle prøve å bli gravid. (spillte fotball).

puster å peser i den minste oppove bakke..hehe... føler meg som en hvalross da ja :) hehe. ikke noe stor er jeg heller,så skjønner d ikke helt. kanskje tulla tar alle mine krefter. lagt på meg 1-2kg til nå...

så jeg puster med dere... :)

Skrevet

huff ja!! er 3 etg. opp te klasserommet på skolen. går jo opp og ned flere ganger om dagen.. tungt!=P

Skrevet

jeg er 25 uker og har pustet pest en god stund jah hehe...

bare jeg ser en trapp eller oppover bakke;P hehe

Skrevet

eg blir mest andpusten når eg snakker!!! men så e eg også kjent for å være en skravle-kjerring, så det er ikke så løye. men trapper og oppover bakker, det har eg begynt å unngå for lenge siden, det holder å se en trapp så mister eg pusten!! hehe!! er forresten 26uker

Skrevet

gikk til preikestolen for halvannen uke siden (er 17 uker), det gikk kjempe bra, men kan sitte på sofaen eller ligge i senga og ikke få puste....????

Skrevet

skriver feil hele tia, må begynne å lese igjennom før jeg legger ut innlegget, jeg er 27 uke på vei ikke 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...