Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg har fortalt dere tidligere i sommer, så har jeg glerudet meg veldig til sfo- og skolestart for eldstejenta mi. Nå er vi i gang - og vet dere hva?

DET GÅR JO BRA, JO!!!!

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Jenta er mye tøffere enn jeg hadde forestilt meg... Det virker nesten som at hun har bestemt seg for at dette SKAL hun få til. Hun har vært så modig og flink og tapper og super at jeg har ikke ord.... I mange situasjoner trekker hun seg tilbake og søker trygghet, men nå har hun virkelig taklet utfordringene på strak arm. Åååå jeg er så stolt av henne!

Jeg som har brukt så mye energi på å bekymre meg... Ja, det gjør jeg ennå kjenner jeg, forresten... Tar nok lang tid før jeg er avslappet i forhold til dette nye i livene våre...

MEN TENK AT DET GÅR BRA DA DERE!

JEG ER SÅ GLAD - MÅTTE BARE DELE LITT GLEDE MED ALLE HER!

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yeah - give me five!

Sånn ja, veldig bra!

Flotte jenta som klarer å møte den store verden på strak arm!

Tenker bekymringene har endret litt fokus nå ja. Ja for vi bekymrer oss over noe hele tiden, ikke sant?

Skrevet

Så bra:-))

Tror vi mødre kanskje overdriver en smule de små barnas avhengighet av oss;-) Det viser seg jo veldig ofte at det rett og slett går bra uten oss i nærheten;-))

Herlig er det iallefall!!!

Skrevet

Så flott!!!

ps... det går bedre enn forventet her også;=)

Skrevet

Hehehe, ja jeg er VELDIG god på å bekymre meg!

Finner alltids noe å engste meg for - huff, bortkastet energi egentlig...

Det kan jo så fort gå godt - som Dritgrei sier!

Skrevet

Ja, er det ikke flott da dere??!!?!?!?

Og ja - det er jo sånn at vi (iallefall jeg) overdriver litt inne i mitt lille hode... Har av og til noen ordentlige skrekkscenarioer i hodet mitt hehehe...

Trodde ikke at jeg skulle bli en sånn superbekymretmamma, jeg....

;-)

Skrevet

SÅ BRA, både for barn og mammaer!

Jeg tror Revenka kan legge til noen nye medlemmer i EEMF (er det ikke det klubben heter...?)

Skrevet

Jeg er selvskreven medlem i EEMF!;-))

Hvis det ikke ER noe å bekymre seg for, så finner jeg alltids på noe!

(En katastrofe trenger ikke være langt unna hehehehe....)

:o)))

Skrevet

Så fint at det gikk bedre enn forventet! Heldigvis er det jo sånn at de aller fleste takler overgangen til skole aldeles strålende.

Fordelen med å bekymre seg altfor mye er jo at man stadig vekk blir positivt overrasket over hvor bra ting går ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...